Jak jíst na cestách: Víte, co se hodí do autobusu a s čím vás nepustí do letadla?
Potřebuji poradit - reklamace
Poslední diskuze
„Co dnes uvařit?“ Simona Skolakova, před 45 minutami
„2024 - změna designu u receptů ???“ Nadja, 19. 11. 2024 20:32
„Přání a gratulace“ Nadja, 13. 11. 2024 23:33
Poslední příspěvky
„Hezký den,dnes česnečka a kuře na houbách.“ Simona Skolakova, před 38 minutami
„Nadja: To tam asi nastoupil nekdo nový, do IT. Vydržet …“ Veronika.Hrozna, před 1 hodinou
„tara23: Dobře, že jsi napsala. To je tím, že je mráz…“ Veronika.Hrozna, před 1 hodinou
28. 11. 2010 20:08
Ty jejich argumenty to je děsný. Za komunistů se říkalo že známe 4 nepřítele socialismu - jaro, léto, podzim a zima. Tohle heslo by si mohli vzít i dnešní prodejci.
Děkuji Jahodo za podporu.
28. 11. 2010 17:13
A že kalhoty nesmí přijít do styku s přímým sluncem!!!
Tak toto mě už pěkně vytočilo. Dva dny jsem sepisovala dopis - něco v tom smyslu, že používám normální prací prostředky, pokud se kalhoty mají prát v konkrétním pracím prostředku, má to být uvedeno u výrobku, že už jsem nějaký pátek vdaná a myslím si, že prát umím. A že krátké kalhoty se nejspíš nosí v létě, nebo se mají nosit jen v noci, nebo když je zataženo. Znovu jsem kalhoty zabalila a kopii dopisu poslala i na ředitele, samozřejmě pokaždé doporučeně.
Tuším, že za měsíc mi přišly peníze zpět, samozřejmě už bez nějakého dopisu.
Kalhoty byly za babku - asi 600,-Kč, ale myslím, že je jedno, jestli stoji 50,- nebo 5000,-. Jde o princip, pokud udělám zmetek, musím nést zodpovědnost. A ne dělat blbce ze zákazníka.
Patricie, nevzdávej to
28. 11. 2010 16:19
28. 11. 2010 08:32
Ono niekedy stačí v predajni pohroziť súdom a reklamáciu uznajú.
To, že ide o materiálovú vadu, je irelevantné, vás ako zákazníka to nemusí zaujímať.
27. 11. 2010 22:05
Amiro, díky, nemohla jsem se dopátrat rady na internetu. Moc děkuj.
27. 11. 2010 21:48
Tebe se bude týkat až spodní polovina textu. A nelekej se, nejsou to reklamace pekáren, ale všeobecné rady včetně toho, kam se případně obrátit dál o radu.
27. 11. 2010 21:12
27. 11. 2010 21:03
27. 11. 2010 20:51
Ihned dala boty k reklamaci a nebyla jí uznána. Boty nepřevzala a trvala na reklamaci. Teď před pár dny jí přišla odpověď:
"Nejedná se o výrobní, ani materiálovou vadu, proto se reklamace zamítá. Bota byla vystavena přímému slunci. Za tyto skutečnosti nemůže prodejce nést žádnou odpovědnost."
No já nevím, ale boty byly letní a to opravdu svítí slunce. Potom mě zarazila věta, že ...nemůže prodejce nést žádnou odpovědnost. Já si myslím, že proejce nenese odpovědnost, ale spíš výrobce.
Potřebuji poradit, co se dá dělat dál. Dcera je už otrávená, volala do té prodejny , že se jí odpověď nezdá (slunce - letní boty) a prodavačka jí řekla, že musela ty boty vozit v autě za oknem. Nevozila.Já si myslím, že boty nebyly zrovna z nejlevějších a že by nějaké řešení mělo existovat. Děkuji za rady.