Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Žabka otevřela novou prodejnu na Praze 9. Letos jich po celé České republice plánuje otevřít až deset

Maloobchodní síť prodejen Žabka ve čtvrtek 23. června otevřela novou prodejnu na Praze 9 v ulici U Elektry 1158. Jde o jeden z plánovaných kroků, který je spojen s letošní expanzí Žabky na tuzemském trhu. V plánu je také modernizace stávajících prodejen napříč celou Českou republikou.

Navzdory změně zákaznického chování, která je zapříčiněna inflací, zůstává otevírání nových prodejen nadále jednou ze strategických priorit maloobchodní sítě Žabka. Vedení společnosti plánuje v letošním roce otevřít až deset nových prodejen. „Stále prioritně cílíme na Prahu, Brno a střední Čechy, kde patříme k nejvyhledávanějším potravinovým řetězcům,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka.

Příkladem je právě otevření prodejny Žabka na Praze 9, kde zákazníci denně od 6 do 23 hodin naleznou nejen širokou nabídku kvalitních a čerstvých potravin, ale také řadu tradičních doplňkových služeb včetně možnosti výběru hotovosti, placení složenek nebo vyzvednutí zásilek v rámci služby Žabka point. „Lokalita na Praze 9 nás oslovila především svou dobrou dostupností. Naším cílem je nabídnout zákazníkům možnost pohodlného a rychlého nákupu kvalitních produktů v moderních prostorách, které tato nová prodejna nabízí,“ tvrdí Radim Lunda.

V souvislosti s expanzí hledá Žabka nové lokality, kde by mohly vyrůst další prodejny. Za jejich doporučení dokonce nabízí veřejnosti od 1. července 2022 odměnu ve výši 50 000 korun. „Zaměřujeme se na frekventované lokality, rezidentní části měst či developerské projekty. Obchody by měly být přízemní s vlastním vstupem z ulice, disponující minimálně jednou výlohou s možností umístění reklamy, ale především prodejní plochou od 60 do 150 m2,“ poznamenává Lunda.

Maloobchodní síť se v letošním roce rovněž rozhodla obnovit plány týkající se modernizace řady dalších prodejen napříč celou České republikou, které v posledních dvou letech zbrzdila koronavirová pandemie. „U všech prodejen došlo ke sjednocení našeho brandu. Vybrané prodejny pak v následujícím období projdou větším či menším refitem, který se bude týkat nejen sortimentu, ale i dalších zařízení. Hned ve třetině obchodů plánujeme například výměnu chladícího systému,“ prozrazuje Radim Lunda.

Žabka v březnu také zavedla program trvale nízkých cen. Jeho součástí je celkem 210 položek, jejichž převážnou část tvoří pečivo, ovoce, zelenina, uzeniny, lahůdky, mléčné výrobky a další čerstvé potraviny, které jsou součástí základního zákaznického košíku

Témata