Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Pekný večer želám dievčatá. Vidím, že sa v tomto teple asi veľa nevarí. Ja som tu mala dnes mladšiu dcéru s manželom a na želanie som robila znojemské hovädzie plátky s ryžou.

MarcelaPa: Marcel smažený květák budeme mít zítra. je tak ohromný, že určitě bude k večeři ještě mozeček

Stáni, děkuji, ale ještě to není ono, mám žaludek jak na vodě, myslím tak ještě dnes a zítra a bude to dobré.
Pěknou neděli všem:-K, my dnes k obědu smažený květák, vařené brambory, tatarská omáčka a rajčátka.

Hezké odpoledne, dneska je krásně, pod mrakem a 20stupnů. Chvilku i pršelo. Škoda, že takhle nebylo aspon včera.
K obědu jsme měli ty kachní stehna, karamelové kedlubnové zelí s knedlíkem:-K<3.
Pro zajímavost posílám moravského vrabce se zelím a knedlíkem. Včerejší oběd v Lednici. Vyfotila jsem ho jen proto, že tak servírovaný knedlík jsem nikde neviděla.:-D. Šiška rozkrájená šikmo, tak na 3 - 4 kusy :-Q. Dali jsme si 1 porci a měli jsme dost oba:-D. Ale bylo to výborné, zelí sice sladší, než vařím já, ale dobré :-Q

Hezky vecer,
ve ctvrtek jsme byli na pikniku u naseho oblibeneho jezera. Pocasi vypadalo ne moc pekne ,ale pred polednem se krasne vyjasnilo a bylo teplo, tak ze jsme si krasne zaplavali, jidla plno, bylo veselo
Vcera jsme se sesli vsichni v restauraci, kazdy mel neco jineho, ja tedy zase lososa s bramborovou kasi a salat "coleslaw". Bylo to hezke posezeni.
Najedli jsme se tolik, ze dnes byli jen palacinky a meloun.:-D
No leto je jeste v plnem proudu a tak vidim ze hodne vari restaurace;-)
Marcelko prejiti at se citis lepe po probuzeni do nedelniho rana.

Dobrý večer :-), také jsme dnes chtěli jet k vodě jako Magdalenka, ale není mi nějak dobře, tak jsme zůstali doma a já mezi odpočinkem vařila.
K obědu byla mléková polévka a koprová omáčka s kynutým knedlíkem. K večeři gougeres se šunkou a cornichonkami. A ještě jsem udělala 2 skleničky sušených rajčat naložené v oleji.

Krásny slnečný deň želám. Horúco je aj u nás, ráno som bola pozrieť na trhu nejaké šalátovky a papriku. Mala som už dlho chuť na placky, tak som si dnes urobila zemiakovo-cuketové<3 . Prežite pekný víkend, pozor na slniečko a dodržujte pitný režim:-K.

Pekný deň, dnes budeme mať zas horúco, tak sa ideme kúpať. Večer som ešte uvarila guláš na dnes, ale asi sa stavíme v ázijskom bistre a guláš ostane na nedeľu.

Pekný deň, u nás dnes mangoldová krémová polievka s krutónmi, cestovinový šalát s kuracím mäsom a ešte panzanella šalát na večeru.

Dobrý deň želám. Dnes som si urobila na obed lasane so syrom <3. Želám vám krásny slnečný deň a všetkým, ktorí sú na výletoch a dovolenkách oddych , relax , pekné zážitky a vynikajúce jedlo:-K.

Hezké páteční odpoledne :-), my jsme dnes byli v Chomutově v Globusu, tak jsme se najedli tam. Gulášová polévka, svíčková na smetaně a kynutý knedlík.

Hezký den:-Kdnes česnečka a vepřový guláš s knedlíkem;-)

Dobrý večer:-), vnučka vám všem moc děkuje za přáníčka. Všechny jsem jí je ukázala, hned se dnes chlubila mamince, kdo všechno jí přál. Dnes večer už odjela.;-( Včera jsme byli na výletě, tak jsme se stavili na obídku. Samozřejmě řízek, hranolky a manžel si dal moravského vrabce, zelí a bramborový knedlík, vnučka ještě citronovou zmrzlinu.
Dnes jsem jí k obědu udělala lívance s javorovým máslem, měla boule až za ušima.:-D

Hezký den, manžel jel dneska na nákup sám, vrátil se brzy a rozesmál mě :-Q. Vše co má koupit má vždy přesně napsané, nikdy nekoupí nic navíc. Dnes přijel a hned hlásil " koupil jsem na neděli oběd :-D "
"Co jsi koupil?". " Uvidíš je to v chladící tašce". Byla jsem zvědavá:-), no a vykoukla na mě 2 kachní stehna:-D:-Q. Tak zase knedlík :-Q.
Jinak jsem dneska nevařila, od včera zbylo hovězí:-K:-).
Vyjedeme ráno co nejdřív, ani snídat nebudeme, na tu se zastavíme cestou v mekáči.

tara23: Věrko tak to je prima obdivuji,že manžel je tak šikovný a ovládá všechny vymoženosti dnešní doby:yes:my jsme na to oba leví;-)