Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

Zdravím, aj tu je teplo...včera o 18-ej ešte bolo 37 st. C. Momentálne je vonku 33, ja mám v kuchyni 27. Rekreanti si objednali kapustnicu a koláče škoricové a makové, práve som vypla rúru. Najesť a ide sa na pláž.

Nadja: Máš pravdu, já jsem musela s mámou v 5hod. vstávat a šly jsme na borůvky 5 km hore kopcem a sbíraly, já plecháček a máma skoro celý kbelík a pak domů, ale táta nám udělal most přes potok a už jsme byly doma , a máma to však jela na kole prodat do sběrny

Hezký den všem.
:-K MarcelaPa: borůvkové knedlíky bych si s chutí dala, už jsem je neměla spoustu let. Z lesa snad borůvky úplně zmizely a ty kanadské apod, to není ono. Na zahrádce mám muchovník, letos krásně kvetl, nasadil spoustu plodů, ale není na něm nic - asi je sežrali ptáci. Neteři ožrali nejen muchovník, ale kompletně i rybíz. To já nějaký rybíz zachránila, ale bylo ho jen tak na jídlo, žádné zavařování se nekonalo.
Dnes je zase horko, ale už ne jako včera, dnes je spíše dusno. Takže v poledne bude zase tarator.

Posílám vám něco pro zasmání: cz.pinterest.com/pin/70437488839585/ :-D

Hezký parný den, sliby se mají plnit i ve vedru :-D Tak u nás dnes bramboračka s houbami a škvarkové placky:-K<3. Vstávala jsem na to v 6. Polévka už je hotová a placky se pečou :-D. A já sedím v obýváku u klimatizace:-D
Včera když přišla sestra vynadala mi, že je jí zima a vzala si svetr :-Q

U nás dnes kuřecí křidélka naložená od včerejška, brambory tam také přidám a jede to v jednom pekáči, okurkový salát s jogurtem a finito :-D polévka asi bude jen zelenina a nudle, vývar jsem ještě našla viz mrazák, takže asi jdu do bazénku, vedle mají malí kluci napuštěno tak tam "hňápnu" a jsou bez vody ;-):-K

Dobrý večer :-), my jsme dnes k obědu dojedli borůvkové knedlíky a k večeři byly tousty s avokádem, mozzarellou a rajčaty.

Hezký, i když horký den všem.
V tom horku ani nechutná, tak jsem si udělala tarator, a až večer si dám čínu, kterou jsem včera odložila. Čínu dělám z kuřecího masa, tak jsem si včera z části masa udělala řízeček a k němu takový lehký bramborový "salát" - jen brambory + okurku nakládanou + jogurt.

Pekný horúci deň želám dievčatá. a to má byť zajtra ešte teplejšie:-O. Dnes som napriek tej horúčave mala chuť po zeleninových a bezmäsitých dňoch na kuracie mäsko. Urobila som revíziu zásob a vyšlo mi z toho Maminčino výtečné kuře. Kombinácia cestovín, pečienky a hnedých šampiňónov zapečených vo výpeku z kuraťa nemá chybu<3. Znova som si pripomenula výborný recept , aj jeho autorku MamlajduD.

Hezký den:-Kdnes polévka kmínová a lečo s chlebíkem už z našich rajčat a paprik;-)

Hezký horký den, dneska vařit nemusím, akorát během dne upeču tvarohový biskupák podle tejaji :-K<3.
Včera dcera přinesla 6 salátovek. ještě že přišla sestra, tak jsem jí 3 dala :-D. Udělám dnes k roládě tzaziki, samozřejmě bez kopru :-D.
Moje kadeřnice je v nemocnici a její návrat je v nedohlednu. tak jsem hledala kam bych šla. U nás je sice taky jedna kadeřnice, ale k té bych nešla ani kdybych jinou nenašla :-D.
Objevila jsem ve Všetatech asi 11km, mladou holčinu. Recenze na netu má skvělé. Byla příjemná a ochotná. Jsem zvědavá jedu k ní dnes ve 14hodin.

Tiež tu mám rekreantov, takže rezancová polievka a buchty na pare, niekto chce na vrch kakao, niekto mak, varím na želanie.

Dobrý večer :-) máme vnučku na prázdninách, tak dnes k obědu kynuté borůvkové knedlíky se žahourem a na mlsání vanilková zmrzlina s horkými malinami.

Hezké pondělí, dneska přišli mladí. Upekla jsem krůtí roládu, hrnkový knedlík a salát z Čínského zelí :-K<3.
A už to bude ve starých kolejích. Na dlouhou dovolenou jedou až na konci srpna

Hezký den:-Kdnes polévka brokolicová a vrabci se zelím a knedlíkem;-)

Dobré ráno, u nás bude rýchlovka, lečo s klobásou, polievka chlebová. Idem robiť veľký nákup, doplním zásoby.