Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Co dnes uvařit?

magdalenka: Dobrý nápad s tím studeným salátem, jdu dát vařit brambory a udělám na zítřek!

magdalenka: Já taky dnes lečo s klobásou a peču československé rohlíky, zásoby došly a v tom horku to nešlo. Dneska ráno bylo 19 stupňů, tak jsem jakž, takž vychladila dům. Zavřela v půl deváté dřevěné okenice a teď jsem vyválela a dala na plech na druhé kynutí.
Já to vaření taky odbývám, včera byla Sedlácká bída..... Lečo bude za tyhle dva týdny už po čtvrté, jaksi nám v tom horku moc chutná. :-D:-D:-D Dneska má být "jen" 31 stpňů, tak nevím! :-//

Ja varím zemiaky na majonézový šalát a vysmažím baklažán, polievka nebude...Pekný deň!

Veronika.Hrozna: Manžel sa s divinou v podstate "stretol" ojedinele, ale ju odmieta, je presvedčený, že mu nechutí a odmieta ju. Preto vravím, že to má v hlave. Už jedol aj mladého divočáka, ale to tiež nevedel, aké je to mäso...bol v guláši s bravčovým mäsom. Tiež sme ho oklamali.:-D Na recepcii v reštaurácii Sv. Huberta známou jedlami zo zveriny (Dulovo nám.) dostal divinu - už neviem ako upravené to bolo, ale bavila som sa, tam nemohol protestovať...:-D

magdalenka: To znám, tchýně vždycky dělala hovězí na divoko pro kamarádky a šoupla k tomu zaječí stehno, jedna kamarádka divočinu nejedla. Stehno vybrala pro dědečka a kamarádkám servírovala hovězí. Když se kámoška ptala a vzala si recept, tak jí říká, mně se to hovězí na divoko, nikdy nepodaří tak , jako tobě, Aničko, jak to je možné? Tchýně mlčela až za hrob a my to taky její přítelkyni nikdy neprozradili, co vlastně jedla, když bylo hovězí na divoko s hrnkovým knedlíkem. :-D Tajemství zůstalo tajemstvím, tak to má být.

:-K hazel: Stáňo, jsem moc ráda, že vám koláč chutnal - já ho dělám ráda hlavně proto, že těsto nedá moc práce, žádné zdlouhavé hnětení. A ovoce může být jakékoliv, na jaře třeba i reveň. ;-)

Nadja: Nadie, tak dobry recepis, prekvapilo me jak je lehky ,na to ze je to kynute testo. Dlouho u nas nevydrzi, proto ze vsem moc chutna. Budu ho delat i s jinym ovocem. Dekuji za ten recept.:-K:-K:-K
Mej hezky weekend:-K

Hezky vecer,
dnes ten den utek, ani nevim jak. U nas rychlovka testoviny s vajicky a slaninou, Caesar salat, deti prijeli na kole se podivat a salat zmizel. Upekla jsem svestkovy kolac, recepis on Nadie, velice dobry recepis, urcite budu delat znovu s jakym koliv ovocem.
Ja musim rici ze rada varim,ale myslim ,ze delam cim dal vice recepty ktere nedaji moc prace:-D,
Mejte moc hezky weekend:-K:-K:-K

Hezký večer. U nás včera fazolová polévka , cuketová koprovka, brambory a vařené vajíčko, dnes gulášovka, cibulové kroužky v těstíčku, brambory a okurkový salát, v neděli bude kulajda, kuřecí čína, rýže a jablíčkový kompot. Přeji všem krásnou neděli :-K

Pěkné slunečné odpoledne:-) já dnes nevařila, u nás byl food festival, tak jsme se najedli tam, stejně v tom vedru není moc chuť k jídlu. Bylo to hezké, vařila tam Pavlínka a Pepa z Masterchefa.

tara23: presne, ako jemné hovädzie.

magdalenka: Magdalenko, já o zvěřinu taky nestojím, ale danka mám ráda. přijde mi jako lepší hovězí. Vendule zvěřina nevadí, ale nemusí jakýkoli guláš. tak jí nechci zrovna s ním vítat :-Q.
Manželka synovce je z myslivecké rodiny. Doma i chovaj stádo danků. Ted mám u nich zamluvenou půlku. Nedávno mi nabízeli jelena, ale toho jsem odmítla.:-Q.
Ale na tu půlku danka se těším, ted když máme velký mrazák nebude problém, kam s ní :-Q

tara23: môj manžel zásadne odmieta divinu, lebo mu vraj nechutí. Minule ho švagor nakŕmil gulášom z daňka a ako mu chutilo! Dvakrát si nabral. Švagra som dopredu varovala, nech mu nepovie, z čoho ten guláš varil...:-D Proste je to v hlave.

Hezký den, u nás nevypadá, že by mělo být vedro, zatím je pod mrakem
K obědu budeme mít včerejší játra s rýží a salát Crunchy. Nikdy jsem ho neměla, ale koupila jsem ho protože jsem včera k večeři potřebovala něco zeleného do burgrů;-).
Mladí se dnes vrací z dovolené. tak budu vařit až večeři. Dcera ted psala, že jim odlet šoupli až na 13.55.Manžel pro ně na letiště pojede.
Snad už nebudou mít další zpoždění a kufry taky dostanou včas. protože oba jdou zítra do práce.
V PH už se dělá dančí guláš, knedlíky jsou hotové:-)<3:-K.
A ještě marinuji kuřecí prsa, upeču je podle miky. Ale na ně je čas. Ty dám do trouby až bude manžel volat, že je veze:-D.
Protože dceru bych gulášem nenadchla. Ale myslím si, že děti si ho daji. nebudeme před nima mluvit o dankovi, prostě je to omáčka, v které nic neplave a knedlík. Oboje maj rády :-D.

Děcčata já vám rozumím, sestra i dcera maj přímo k vaření odpor. U sestry to ještě chápu, má prý za celý život navařeno. Přes týden si nosí obědy ze školky, i když tam vaří strašně:-D, ale nemusí vařit. ted přes prázdniny školka nevařila, tak musela,. Uvařila vždy nějakou rychlovku na 2 dny. A občas šli na oběd. Několikrát jsem jí nabízela, že jim uvařím, ale vždy odmítla. Nevím jestli jí je to trapné a nebo se bojí co bych uvařila:-Q. Od pondělka, to zase začne, sestra přijde po obědě na kávu. Já se jí zeptám co měli k obědu. A ona mi tak 3x do týdne odpoví "twl. to byl blaf:-Q"
Ale dcera když se odstěhovala a starali jsme se o maminku, tak babičce i vařila svíčkovou. Maminka zemřela a konečná, Vendula nevaří. Jestli od jara vařila 3x, tak je to hodně. Vařím já a občas je pozve na oběd druhá babička.
Zet už se jí i ptal, jestli si myslí, že ještě někdy bude vařit :-D. Jí to pobavilo :-D.
Co hned nesní, zavakuuje a dá do mrazáku. A když náhodou nevařím a zet se jí zeptá co bude k jídlu, tak mu předloží jídelní lístek a vyber si :-D.
Říká, že je celá tatínek:-D