Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

TOPRECEPTY kalendář !

Mě to taky přišlo fofrem a ještě jsem k tomu dostala pohlednice psů a koček a 16 samolepek na cukry, mouky atd.

Jani,já jsem se nechtěla přiznat,ale když ty,tak já taky:-D:-D:-Dtéž jsem si těch dvou stejných receptů nevšimla:-8:-D:-D:-D ale to poštovné je děs,ale za to admini jistě nemůžou,páč s tím nemají nic společného..a taky je fakt,že jsem to objednala v pátek večer a v úterý byl doma:yes:tak nedej 100 kč za poštovné,když je to tu takovým fofrem:-!:yes::-D:-D:-D

Devcata ja ho chci taky;-(;-(;-(;-(

Ani já nemíním nic reklamovat a ikdybych si ho objednala, nereklamovala bych. Kdybyste to tady nepsali, vůbec bych si té chyby nevšimla. Pro mne je to relikvie a něco, z čeho jsem měla skoro stejnou radost, jako z pekárny. Možná by bylo fajn vědět, kde se dá kalendář po vyjití koupit, aby člověk zaplatil jen tu cenu kalendáře, ne poštovné. No a zase asi budu vypadat, jako na té fotce se zadkem:-D:-)), ale tak to fakt není;-). Nikdy v životě jsem si nemyslela:-8, že se jednou budu dívat na své fotky jídla do kalendáře. Pro mne je to něco, jako nádherný dárek k Vánocům. Jsem skoro přesvědčená, že náhodný zákazník si toho nevšimne.;-)

Irenko,pravdu díš;-)to poštovné je nekřesťansky předražené:-//ani mě tak nevadí,že je tam recept 2x;-)spíš to poštovné..to je mazec:no::-//

Tak jsem si ho dnes také objednala;-)I když poštovné je 2x dražší než kalendář:-O

Já za kalendář děkuji a nevadí mě,že je tam recept 2krát.Mám radost,že ho mám.:-K

Já jsem si také kalendář objednala a přišel mi do dvou dnů. Je krásný, moc se mi líbí:yes: ale taky tam nemám Pizza tyčky, zato Sýrový lilek tam je 2x. Nebudu se už o tom rozepisovat, ale plně souhlasím s Maris a Špagetkou:yes::yes:

To zaslání listu jsem myslela jen pro ty, kdo si kalendář objednal a kdo o to projeví zájem :-) Já osobně o to žádat nemíním, dostala jsem ho zdarma a jsem moc ráda, že ho mám, byť se dvěma stejnými recepty :-) Mám ho před sebou nad PC a pokaždé mi také připomene hezké zážitky na srazu :-)

Zdeni, ok. Já právě mluvím o tom vrácení peněz.

Možná by stačilo jen zaslat správný list a vlepit si ho na zaměněnou stránku :-)

Amiro, tak tomuto komentáři nerozumím:-O. Zákazník má právo na bezvadná zboží. Pokud se vyskytne vada, musí být zboží opraveno nebo vyměněno. Oprava v tomto případě asi nebude možná, takže zbývá výměna zboží nebo vrácení peněz.

Já to psala z toho důvodu, že si myslím, že reklamace může projít, ale s největší pravděpodobností ne výměna za nový, správně vytištěný kalendář.

spagetko, ok ;-)

Mea culpa - měla jsem zvolit jiný příklad, ne potraviny. Koupila jsem si za 200 vadnou kuchařku, kde byly 4 stránky dvojmo a 4 chyběly. Vrátila jsem je. Amiro, je mi líto, žes mě nepochopila, ale nechci tu vyvolat nijakou hádku nebo tak, uznávám, že mnou udaný příklad štastný nebyl, nicméně trvám na tom - že za své peníze chci slibovanou kvalitu a je jedno,zda se jedná o papírnictví, drogerii, železářství apod. Nezlob se, ale asi jsme se nepochopily, i milionáři si hlídají miliony a já za stovku chci to, co vidím.;-);-)

Přispět do diskuze

Přidat příspěvek