Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Punčové řezy jako z cukrárny

Punčové řezy jsou nejen vizuálně krásné, ale také mají zcela nezaměnitelnou chuť, které podlehnete. Podle tradičního receptu si je můžete upéct i doma, budou chutnat stejně jako ty z cukrárny. Jsou snadné na přípravu, krásně šťavnaté a voní po rumu.

Hodnocení receptu je 5,0 (146×)

Ohodnotit

Ohodnoťte recept

cathleen cathleen

Středně náročný

Doba přípravy 65 min Doba přípravy: 60 min Doba tepelné úpravy: 5 min bez doby odležení

65 min (60 min příprava + 5 min tepelná úprava, bez doby odležení)

Suroviny pro 1 dávka

1dávka

Nahlásit chybu v receptu

Naše kuchařky
právě v prodeji

Do obchodu

Nutriční hodnoty

Hodnoty jsou přibližné

Energie16 524 kJ /
3 950 kcal
Bílkoviny106,80 g
Tuky77,60 g
Vláknina6,00 g
Cholesterol 2,59 g
Sodík 999 mg
Sůl2,10 g
Sacharidy703,00 g

Zobrazit všechny hodnoty

Postup přípravy

Krok 1: Vejce ušleháme s cukrem do husté světlé pěny, zabere to cca 15 minut. Poté lehce vmícháme mouku. Těsto rozdělíme na dvě části a těsto na 2. plát obarvíme potravinářskou barvou. Krok 2: Těsta vylijeme zvlášť na plechy vystlané papírem na pečení a pečeme ve vyhřáté troubě na 180 °C maximálně 5 minut (kontrolujte a řiďte se podle své trouby, každá peče jinak, plát se nesmí přepéct a vysušit). Krok 3: Připravíme cukrový rozvar. Cukr krátce povaříme ve vodě a poté do něj podle chuti přidáme kyselinu citronovou a rumové aroma. Krok 4: Upečené pláty pak rozkrojíme na poloviny a pokud máme příliš tuhou marmeládu, rozšleháme ji s troškou vody. Krok 5: První světlý plát potřeme marmeládou, překryjeme růžovým plátem. Krok 6: Ten pomocí lžičky namočíme teplým rozvarem, potřeme marmeládou, přiložíme světlý plát. Krok 7: Namočíme rozvarem a potřeme marmeládou a přiložíme poslední plát. Mírně zatížíme a necháme 2-3 hodiny provlhnout. Krok 8: Pak potřeme polevou a po jejím mírném zaschnutí nakrájíme na řezy.

TIP: Retro zákusky

Zveřejněno 16. 12. 2008

Poznámka autorky cathleen

Chutnají jako ty kupované :-)

Polevu dělávám od oka, ale můžete vyzkoušet jednu zdejší -

www.toprecepty.cz/recept/7958-citronova-pol... , jen doporučím - tekutinu přidávejte po menším množství, protože přidat další pak můžete vždycky. Ale naopak už to nejde, museli byste zahušťovat dalším cukrem.

Moje poznámka

Přidat poznámku

Moje poznámka

TopRecepty.cz

Punčové řezy jako z cukrárny

Aktuální verzi receptu včetně video receptu najdete na této adrese nebo načtěte QR kód:

https://rcpt.cz/M8VG

Další recepty

Zobrazit více

Zobrazit více

Moje poznámka

TopRecepty.cz

Punčové řezy jako z cukrárny

Aktuální verzi receptu včetně video receptu najdete na této adrese nebo načtěte QR kód:

https://rcpt.cz/M8VG

Marie

Náhodný recept

Další náhodné recepty

Komentáře (272)

Jenny: děkuji za záskok:-K
Jane Ell: nevím, jak dlouho šlehám, nikdy jsem nestopovala. Prostě do pevné světlounké pěny.

JaneEll: mě teda vyšlehat vždycky šly…dělám zde dle receptu, akorát s tím rozdílem, že těsto, jako je ve videu, nerozděluji na dvě poloviny, upeču jeden plát a potom druhý a pak ještě třetí, jak jsem již psala dole v komentářích, dělám do více krabic a pokud máš robota, tak není žáden problém, robot jede jako pila, pokud máš ruční šlehač, je třeba nejdříve při nejnižších otáčkách a teprve pak přidávat otáčky, těsto musí byt krásně bilunké…dávám s moukou i trošku jedlé sody, ale opravdu jen tak půlečku lžičenky…snad to bude k přečtení, pač su moravák jak vyšité:-):-)

cathleen: možná by chtěla napsat jak dlouho se to má šlehat :-), protože v jiném receptu jsem našla, že se to má šlehat asi 15 minut a pro někoho jako jsem já (absolutní anti talent na pečení) je tohle zásadní informace :-D

JaneEll: to mě opravdu mrzí, ale (i podle komentářů níže) řezy vyzkoušelo mnoho lidí a s velkým úspěchem. Já sama je dělala mnohokrát, a ač nějaká excelentní cukrářka nejsem, podařily se vždy napoprvé.

Já teda nevím co dělám špatně, ale mě ty vajíčka s cukrem prostě nejdou vyšlehat. Zkouším to už po druhé a akorát vyhozené peníze :-//

Jenny: to je fajn, recepty jsou od toho, abychom je přizpůsobili svým chutím ;-)

cathleen: tuším, že jsme si tykaly…👍🙂 ano, malinko jsem si je poupravila, dělám je ze 3 dávek, protože peču do více krabic… jsou výtečné a fakt jedinečné :-* dávám teda pikantní marmošku, (višně)a ano, nahoře poleva je dost sladká, ale dávám více citronu a je super :-8:-*

Jenny: pekla jste a povedly se nebo vám jen chutnají, třeba ty z cukrárny? :-8 Měla jsem ráda i koupené, ale je to čím dál sladší, že to třeba ani sníst nemůžu :-(
Doma si je připravím podle naší chuti, to mi vyhovuje.

Totok sú ty nejlepší řezy…!!!:-K Prostě mňamka👍🙏👍🙂

Terkacu: děkuji za zprávu, jsem moc ráda, že jste s receptem spokojená :-) a díky i za obě fotografie <3

Hned na poprvé se povedl! Pekla jsem už několikrát a vždy úžasný! Nepeču nebaví mě to ale tohle je hned nemusím nic extra hlídat a oproti jiným desertům hledat ty nejlepší ingredience proste kupní vejce, cukr, mouku a koupím dobrej džem ???????? a celá moje rodina ho miluje ???? ♥️ Každé pečení jedu přesně podle videa a dělám ho do dortové formy ???? nechám v troubě klidně 6-7min je trochu sušší, ale lépe se mi s nim pracuje a rozvar s kvalitním dzemem to vyřeší a nechat přes noc v lednici ????????

Upečeno a je opravdu luxusní. Rozvar příště udělám z poloviční dávky. Piškot jsem dělala trošku jinak ( 4vejce, 10dkg cukru, 20dkg pol. mouky, špetka prdopeče). Ale je to opravdu moc dobré<3

Dnes jsem dělala punčáky.Pekla jsem na černý pečících podložkách,to jsem si ale dala,piškot byl slaboučký a nešel odlepit,na druhý plech jsem dala o 5dk více mouky polo. a piškot šel docela dobře odlepit.Ale šlo to špatně sestavit,rozvar mě hodně zbyl,dělala jsem naposled :-//:-//:-//:-//:-//:-//

Tak dnes jsem punčové řezy dotvořila.. A nutno říct , že tento recept je na vícekrát, tím myslím, že se musí upět vícekrát aby to člověk vychytal. Těsto jsem hlídala a po 5 minutách vyndala (projistotu) ale bohužel to druhé těsto nebylo ještě uprostřed hotové..:-( Což jsem zjistila až při odlepování pečícího papíru. v receptu chybí na jaký plech jsou suroviny, mělo by to být součást každého receptu ať to člověk nehledá v komentářích. Toho cukrového rozvaru mi tedy dosti zbylo, a už tak to mám strašně mokrý. Chuťově je to hodně hodně moc sladký, 8-( cítím samý cukr, dala jsem málo rumu, příště bych rumu dala víc. Je lepší než na klasické plechy to dát na menší plech a mít těsto vyšší.

eLko.: hledat vám ji nebudu.
Myslím si, že třeba v polevě z 250 g cukru malou lžičku Solamylu poznat nemůžete.

cathleen: Tak to by mě zajímalo, která vyučená cukrářka dělá polevu ze solamylu. :-D Ani vyučená cukrářka není známkou kvality, bohužel vím, co za experty vyleze z takové školy a měla jsem mnohokrát čest ty jejich "výtvory" ochutnat, některé by se nedaly dát ani prasatům. Mít nějakou školu ještě neznamená, že to ten dotyčný umí. ;-)

Správně je na "plechách", opravuji v receptu a plevelnou diskuzi mažu:-K

zizala: no, to určitě (já si navíc myslím, že to letělo zbytečně, ten plat má opravdu být tenký...)
Já ze zbytků piškotovych test po vykrajovani jednoporcovek dělám kuličky - rozmixuji zbytky piškotu, přidám dle chuti trochu marmelady a agavoveho sirupu, uvalim kuličky, obalím v kokosu nebo mletých oriskach a nechám vychladit...
Aaaale - myslím, že češtinu ovládám, při "pleších" se mi kroutily uši, vždycky bych napsala "plechách"....ale ono je to tak dobře:omg: se picnu:-O

Simonaaaaa: A nebylo Vám líto použitých surovin? Většinou jde i z nepodarku něco jiného vytvořit.

Simonaaaaa: Simono, krom toho, že byl upečený plát tenounký - neměl žádnou chybu:-? Když se podíváte na punčové řezy - na mém fotu nebo i na ty z cukrárny, copak jsou tam jednotlivé pláty nějak silné?
A ano, i já je peču na klasických velkých pleších do trouby.

Na jak velky plech davate? Dala jsem na klasicky plech do trouby a tenounka vrstva, takze nevim no, letelo to do kose....parada

Simona Skolakova: dekuji :)

Simonaaaaa: na videu se to dělá z poloviční dávky;-)

Zdravim. Kolik tedy tech surovin na piskot? V receptu pisete mnozstvi na 2 platy, ve videu vsak delate mnozstvi na jeden plat a ten pak rozdelite...

Andyscha: mám radost, že se řezy povedly, děkuji za zprávu! :-K

Včera večer jsem punčové řezy upekla, nechala jsem je přes noc uležet a jsou vynikající :yes:! Piškot jsem si připravila tak, že jsem ušlehala žloutky s cukrem, poté vmíchala mouku a nakonec opatrně vmíchala sníh z bílků, piškot byl měkkoučký. Rozvar jsem připravila z rumu, určitě se nebát piškot pořádně navlhčit. Nakonec citronová poleva od oka, přidala jsem do ní špetku růžové barvy. Za recept děkuji a určitě budu péct znovu :-K!

Michal1979: to mě mrzí, že se vám piškot nepovedl, ale receptem to stoprocentně není. J od vyučené cukrářky, sama jsem ho pro nás dělala minimálně 10x, než jsem ho sem přidala (jednu dobu to byl náš oblíbený zákusek na vánoce), a nestalo se mi, že by se nepovedl.

Sarik. 7: jak píši výše - postup receptu byl daný tak, jak jsem ho sem napsala a punčové řezy podle něj jsou opravdu vynikající :-)

bofinka: Pekla jsem vcera, bez chyby.Recept je v poradku.:yes:

Sarik. 7: Budes se divit, ale toto je vseobecne znamy recept piskotu, dovolila bych si rici primo svetovy ;-)
https://fr.wikipedia.org/wiki/Sponge_cake

Na to musím také reagovat, piškot se takto nedělá, nejdřív se uslehaji bílky s cukrem úplně do tuha že drží když si dáte na prst a otočí směrem k zemi, poté pomalu prislehavame jeden žloutek za druhým, poté olej a vodu, poté už jen metlickou pomalu zamíchat mouku . Poměry neuvadim, jelikož není řečeno do jak velké formy, ale takto vždy piškot vyšel, když jsem začínala péct tak jsem dělala tu chybu že jsem zkusila každý recept co mi jakože přišel jednoduchý, a převážně jednoduchý piškot všude uvádějí vyslehat vejce a ne zvlášť bílky a poté zaslehat žloutky, je to pro někoho složitější ale ten piškot to je lahoda

Hele, ja teda jako nejsem kuchar ani cukrar, ale zkusil jsem to podle tohoto receptu a kdybyste nekdo potreboval dlazebni kostky, tak napiste. Ted uz jen doufam, ze tim nakrmim alespon slepice.

JaninajaninaJanina: a já se vždycky podivuji komentářům podobným tomuhle vašemu... Sladké moučníky nepeču (to s kynutým je to jinak), tyhle řezy jsou jedny z mála, které se u nás pekly často - a nikdy se mi nestalo, že by se piškot nepovedl. Vždy jsem byla přesvědčená, že když už já, tak ho zvládne "levou zadní" úplně každý :-D

Já se musím těch, co jim to nevyšlo zastat. Protože já mám již dost odpečeno a tohle těsto není opravdu nic moc, škoda

Kuchar_Biba: doufám, že poslední věta vašeho příspěvku má být nadsázka...
Tyhle řezy už nepeču, zákusky jíme málokdy. Ale kdysi jsem je pekla celkem pravidelně - na vánoce, synovi k narozkám, voněly a chutnaly u nás minimálně 10-15x. A nepamatuji se, že by se někdy stalo, že by se jakkoliv nepovedly. Tak moc jsou snadné:-! (já totiž žádná cukrářka nejsem, kynuté pečení mi jde nesrovnatelně lépe. )

srettka: díky :-K

Kuchar_Biba: :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D to bude fakt rukama :-D

Kuchar_Biba: to bude spíš rukama, než receptem. Tahle uživatelka je známa svým pekařským uměním a troufám si říct, že je to zdejší pekařský guru. A s ohledem na hodnocení a počet sdílení si jsem jistá, že recept bude v pohodě:-)

Orion1: máte pravdu, strávil jsem tím takového času a musím říct, že tohle je opravdu ten nejhorší recept na cokoliv, co jsem za svoji bohatou kariéru viděl a pekl. Budu se stydět to vyhodit i do popelnice, aby se toho někdo nelekl! :-//:-//:-//

:yes:

Ahoj, jsou fakt skvělé!!
Akorát na pleši to moc nešlo, tak jsem raději pekl na plechach:-D Ale aspoň se pracuje s úsměvem ;-)

Vždy peču na pečícím papíru. :yes::yes::yes::yes:

Ja tedy musim rict že těsto je katastrofa. Všude se to lepí, nevim jestli je to má chyba či co, ale platy jsem zatížila chci sundat závaží a on mi korpus zůstal na tom :-//

Můžu ještě vědět jestli plechy na korpus vymazavate a vysypete necim nebo jen pecici papir ?

Orion1: vymazat a vysypat.

Zdravím.
Jak velký plech ma byt na ty platy ?

Orion1: plech klasika, cca 35x25 cm, upečené pláty piškotu jsou opravdu nízké - každý na jedno patro punčového řezu.

Dnes jsem dělala a je výborný,na mě teda dost sladký ale tak to prostě je,je to starý dobrý punčák:yes: zítra udělám polevu a trošku víc okyselim citronkem a bude skvělý.Překvapilo mě jak je to jednoduchý,ted budu dělat častěji:-K

fatima: ano, jsou jednoduché, že už to snadnější být asi ani nemůže :-D
Jsem moc ráda, že chutnaly!

Pred chvilkou dopeceny a uz len cakam az sa nanucne :-8 ( nevydrzala som a ukrojila kusok ) robila som prvykrat a musim uznat je ze fakt luxusny :yes:

Ajka23: díky, jsem moc ráda, že se podařil a tak chutná! :yes::-)

vyzkoušeno pri pokusu o dort /delala jsem z polovicní dávky a inspirovala jsem se jinym receptem, ale byla to zbytecna piplacka. Priste upecu normalne na plechu a vykrojim kola na dort/ :) Mam moc rada tento druh piskotu.

Frantiska: děkuji <3 i za fotku :-K
Také u nás jsou oblíbené, ale dělám je jen jako řezy, piškot peču vždy v klasickém plechu.

Podle tohoto receptu peču již několik let a je moc oblíbený ,v podstatě se vždy povedou a moc se mi osvědčilo i to ,že dávám domácí marmeládu z josty ,je pikantnější víc než rybízová.Takže moc děkuji za jeho zveřejnění:-p:yes::-D

krása :yes::yes:

Dobrý den, použijete ten rozvar celý? Příde mi, že je ho moc a že by to bylo celé až moc rozblemcane :-8
Nějak stále nemohu najít tu kombinaci :-) bud to mám skoro suché nebo zase az moc nasáklé 8-(

kwmondekova: jak kdy - a když už mi něco zbyde, tak jen troška. U původního receptu ho bylo psáno ještě více, 2x tolik.

Vynikajici recept a opravdu luxusni zakusek,moc se mi povedl a sklidila jsem samou chvalu! Uz jsem si receptik prepsala a budu pect opakovane;-)

Marketa: díky :-K jsem moc ráda, že řezy zaujaly a podařily se!

Robila som ho na Veľkú noc, je chuťovo vynikajúci, najviac sa podobá tomu z cukrárne. Ďakujem a recept ukladám do rodinných. :-K

Mirrka, janatka: děkuji za zprávu, těší mě, že se řezy daří a chutnají. <3

Opět pečené, zase s úspěchem, vždy se povedou a moc chutnají.:yes:

no pokud se chcete vyhnout namáhavému piškotu , tak dělejte tento, ideální i pro rolády a jiné řezy, nemusí se rolovat přes utěrku je poddajný :
Potřebujete : 5 vajec
5 lžic mouč. cukru
4,5 lžice hl mouky
Postup : v misce vyšlehejte bílky a cca v polovině přidejte po lžicích cukr , do husté pěny pak jen vmíchejte mouku a žloutky ,potom to dejte ne pečící papír, upečené je to cca do 5 min , to trvá i další příprava piškotového těsta:-)

Povedlo se! :-8 Jen misto 100g jsem davala co vajec to lzic ingredienci.Pritel pochvalil.
Je to opravdu lehke,ale na poprvy se musi pocitat s nejakym tim doladovanim,nez se to vychyta.Treba kolik punce (kazdy rad jinak).
Recept z jine stranky zkoncil v kosi,hlavne ze tam bylo maslo a slehacka :-D

Dobrý den, našla jsem si tento recept a vypadá úchvatně! V nejbližší době se na něj chystám. Jen jsem se chtěla zeptat, jestli ho děláte na velký plech, nebo do formy na dort? Budu ho dělat poprvé a nerada bych něco pokazila, tak se ptám i na velikost formy, k těmto ingrediencím. Mockrát děkuji za radu :-8 :-)

Temisek: pekla jsem na normálním, klasickém plechu do trouby. Vrstva těsta není nijak vysoká.

Muj dráhy muž miluje puncove řezy. Našla jsem si asi před dvěma hodina tento recept. Šla nakoupit potřebné suroviny a ted dodelavam. Těsto jsem vyslehala do naprosto úžasné pěny. Těsto je tak nadychane a chuťové výborné. Lehce , jako každý recept, když varim, jsem si vylepšila o par ingrediencí, ale za me je tento recept fantasticky. Za me za 1*. Děkuji:)))

Lukáš: dobře, vyřídím to autorce kuchařky.:-D
Jak si mám ale vysvětlit to, že jsem je dělala snad i 6-8x (no, možná i víc) a povedly se pokaždé?:-O Cukrářka opravdu nejsem, tím to nebude. Podívej se také na tu spoustu fotek u receptu s povedenými řezy, ještě větší množství pochvalných komentářů - kdy lidé tento recept s úspěchem zrealizovali a zkus zapřemýšlet, jestli by to bylo u ne-dobrého receptu;-)

Tento recept není dobrý. Udělal jsem podle něj první plát na plech a vzešla mi placka. Ikdyž jsem to šlehal snad 10 minut. Nakonec jsem dělal jeden plát z 10ti vajec a 200g mouky. Aby toho bylo aspoň 10 porcí. Stálo to 40 vajec, ale chuť výborná :)

Stanislava 2. 12. 2015 18:26
Andrea T.:
Málo ušlehané vajíčka,proto ta teňoulinká placka.

Stanislava 2. 12. 2015 18:23
Tyto řezy peču už několikrát a vždy se povedli na výbornou.:yes:
Akorát do mouky přidám špetku prášku do pečiva ;-)

magdalenka:
Já to pochopil..., a myslím že cathleen: taky:-)

Andrea T.: Casino nemôže dôležité veci, vychytávky a pod. uviesť v tomto recepte, lebo nie je jeho autorom. Na to sú tu práve komentáre pod receptom.
Každý môže robiť zásahy, úpravy len v svojom recepte.

Andrea T. 4. 10. 2015 09:45
casino:A ještě jedna rada, všechny důležité věci uvádějte přímo v receptu,ušetříte tím zklamání dalším kdo to bude chtít vyzkoušet, to znamená, že šlehat třeba 5 minut a péct na pečícím papíru a jaký rozměr pečící formy, protože proč si pročítat těch hafo komentářů, aby se člověk dozvěděl další rady že?;-)

Andrea T. 4. 10. 2015 09:34
casino: asi vás zklamu, ale to co jsem upekla ze šlehaných bílků a dodělala jako punčový řez, není ani předýchané ani rozmočené, naopak to chutná jako klasický punčový řez.:-))

Andrea T.:
Kouzlo "Punčového" je m.j. v plátech pečených z celých vajec. Je to dortová hmota bez tuku a pokud budete pracovat se sněhem, tak to bude ve finále něco jiného. Ne moc jiného, ale jiné (nadýchané-nacucané-rozmočené) to je...;-)

A že se vám dílo nedařilo?
No, z vlastních nezdarů vím, že asi ve třech případech ze čtyř jsem někde udělal kopanec ich:-8

Andrea T. 3. 10. 2015 20:42
cathleen:Neříkám, že jsem dokonalá, ale podle tohoto receptu se to fakt nepovedlo, nemůžu vkládat fotky, abych ukázala tu placku co z toho vyšlo a to co se mi povedlo podle klasického receptu. Asi máte zázračné ruce, ale já už podle toho to receptu dělat nebudu ;-)

Andrea T.:to je jako hádka s hluchým, fakt:-/
Řezy jsou mnohokrát osvědčené, jsou z normální kuchařky, mně se povedly pokaždé a netuším, kdes udělala chybu. Ale je u tebe, ne v receptu.;-)

Andrea T. 3. 10. 2015 20:13
maris:Protože když se mi srazila první půlka, tak jsem se rozhodla udělat ji ještě jednou a dopadlo to stejně, když k tomu těstu čuchnu cítím samá vejce, upekla jsem piškot podle svého receptu a dopadlo to skvěle,takže problém tam nějaký bude.

cathleen: A taky jsem nebyla jediná komu se to nepovedlo. Podle mne se nedá vše smíchat, musí se udělat že se utřou žloutky s cukre a z bílků se udělá sníh, ale takového nic v textu není.

maris:

cathleen:

Andrea T.: ja delam piskot jedine, ze sleham cele vejce at uz se to tyce dortu, ci cehokoli jineho, staci pridat na 1 vejce 1 vzlici horke vody ;) krasne nabyde a neni potreba ani kyprici prasek...;-)

Andrea T.: tento recept nemůže být hnus už jen proto, že ho s úspěchem peklo mnoho lidí (viz komenty, fotky);-) A jsou mezi nimi i naprostí začátečníci:-)) (Já sama jsme ho pekla 5-6x, povedl se pokaždé bez chyby.)

Andrea T.: Tato autorka je zárukou kvality receptu, chyba bude asi někde jinde. Proč jste vyhodila 15 vajec ?

Andrea T. 3. 10. 2015 15:47
Dnes jsem zkusila a naprostá katastrofa, chtěla bych vidět jak vám to těsto vystačí na tu velikost plechu, já z toho mám tenoulinkou, lepivou , nedopečenou hmotu a to jsem to pekla dýl jak radíte vy. Udělám si radši svůj recept na piškot se šlehanými bílky, protože toto je fakt hnus.:-(( už jsem vyhodila 15 vajec a těsto je příšerný. A podotýkám nejsem žádný začátečník ani amatér, peču i bezlepkové pečivo a to taky není žádná prdel.

Iva: pokaždé jsem je pekla na papíře, nechala téměř vychladnout na rovném stole (proč motat?) a pak papír opatrně sloupla.

Jak jste ty pláty pekly? Já je pekla na pečícím papíru a pak je smotala jako roládu a zase rozmotala. Ale dost se to lepilo. Nebo jste je daly jen na vymazaný a vysypaný plech? A pokud ano, šly pak z plechů sundat?

Moc Vám děkuji za tento recept. Dnes jsem punčové řezy pekla na pouť, kvůli vedrům jsem hledala něco bez krému a jsou opravdu výborné, jako z cukrárny:yes::-K

Jitko, to může být různými důvody, ale napadá mě, že jsi málo ušlehala žloutky nebo dala moc mouky. Jednou se mi těsto taky zdrclo a bylo to kombinací obojího :o)

Dobrý den, zkoušela jsem recept a nějak se mi stala chybička, ale obě těsta, jak na červený tak i na světlý plát se mi velmi zdrcla:-(, čím to může být. Děkuji :-)

dneska jsem je vyzkousela a jsou suprove,doma chutnali.moc dekuji za bezva recepticek:-p

andy80: paráda, děkuji za fotku:-K

Naprosto super recept, povedl se na poprvé a ochromil všechny. Manžel se mě ptal, kde jsem ho koupila v práci mi taky nevěřili, že jsem to pekla a nekoupila v cukrárně. Tleskám, děkuji za recept, zařazuji do pravidelného pečení :-K

cathleen:
Myslíte?
No, s tím nic nenadělám...:-8
*****
S velkými dorty bývá potíž...
Pokud nemáme dortové plechy nebo tři čtyři pořádné "šavle" a k nim patřičný počet nelevých rukou, či ani nezvládáme manipulaci s břemeny aspoň tak jako pí. Horníčková s klavírem (obouruč, obounož) v "Dobře utajených houslích":-D tak nejjednodušší je dort před potahováním (a zdobením) uložit (poskládat) na tác (nebo dortovou krajku) tak, že pod něj po obvodu s přesahem zasuneme z papíru na pečení nastříhané krycí pásy, které po provedené okrase vyndáme a máme dílo na nazapráskané podložce, které pak neseme na tabuli, ale avšak dáváme si pozor aby nám náhodou nenapršelo do nosu:-D:-D:-D

casino: myslím, že nejsem sama, kdo vidí, že se ti toho nedostává daleko víc!:-)

cathleen:
Jj, dortík jako když vymaluje:yes:
Leč prezentace je umění, kterého se mi také nedostává...;-)

S dovolením autorky fotografie - Mišky Šnajdrové - sem vkládám fotku jejího krásného punčového dortu, který podle receptu udělala své mamince k narozeninám:-):yes::yes:

Tyto punčové řezy dělám už pěkně dlouho a jsou opravdu vynikající a
hodně nakažlivé a vždycky "smrdí" MÁLEM !!!! :-p

casino: díky:-)

marketule:
Nedostává se vám barvítka?:-)
Zkuste část cukrového rozvaru obarvit rozvařenou červenou marmeládou či rozfofrovaným džemem, nebo šťávou např. z černorybízového či ostružinového kompotu, máte-li některý ve spíži...:-)

tak punčák musím vyzkoušet, to mě nikdy nenapadlo udělat ho doma, mám vše jen ne to barvivo, tak dokoupím a už teď mlaskám :-)

PK: tak tahle zpráva mi udělala opravdu velikou radost:-!:yes:

cathleen:
Pekla jsem je poprve (nejsem zkusena pekarka/cukrarka) a vysly uplne bozsky. Super jednoduchy recept a vsem hrozne chutna :-)
Urcite je udelam znovu, dekuji za radu a recept

PK: peču na normálně velkém plechu do trouby - přibližně 30x35-40 cm.

Muzu se septet,jak velky plech doporucujete? Dekuji

Kateřina: zopakuju, co už jsem psala víckrát.
Řezy jsem dělala snad desetkrat (i víc), povedly se pokaždé. Recept je od cukrářky, chyba v něm určitě není - povedly se spoustě lidem, kteří si odsud brali recept ;-) - co se mohlo stát u vás, netuším.

Kateřina 25. 3. 2015 09:42
peču hodně a dost složité zákusky, takže jsem si myslela, že to bude hračka, recept vypadá jednoduše. Zákusek sice vypadá hezky, ale těsto je hrozné, gumové, určitě můj výsledek chuťově není jako z cukrárny. čekám návštěvu, takže aby jsem pekla něco jiné, tohle je tak na vyhození...

MarcelaPa: :-) děkuju za zprávu i fotku:-K

Jsou výborné:-!:yes:

Ahoj všem, pekla jsem včera :-p, těsto přesně podle receptu a povedlo se krásně, naprosto hlaďoučké nadýchané těsto, jen příště použiju větší plech. Ale jinak recept super. Chválím. :yes:

Yume_nyan: děkuji za postřehy i pochvalu!:-K

Dělala jsem dvakrát - všechny se povedly, ale druhý byl lepší, jelikož jsem do něj vlila celý rozvar. Takže všechny pláty byly hezky nacucané tím se staly velmi chutné a rozmočené jako v cukrárně. :) Jen se to muselo nechat odležet na příští den, jinak byl dort velmi těžký na žaludek. A polevu jsem dala čokoládovou, jelikož tamtu polevu neumím a vůbec jsem nevěděla, jak jí udělat ... takže by to chtělo asi doplnit přímo.

Všechno jsem to dělala bez éček - nahradila jsem punčové/rumové aroma rumem a místo červeného barviva jsem dala holandské kakao. Nebyla tam poté cítit taková ta syntetická chuť.

Na konci srpna jsme šli s mladým do cukrárny a dala si punčák. Nedá se to vůbec srovnávat. Už si dělám rumáky jen a jen doma. :D :)
Za mě pět hvězdiček. :-K

Četla jsem pozorně všechny komentáře, a myslím (ale je to jen moje úvaha )Vendulko dala jste do mouky prášek do pečiva ? Třeba proto vám to zůstalo takové gumové do mouky rozmíchejte prášek do pečiva a pak pokračujte dle receptu jinou chybu nevidím .V receptu sice není napsán prášek do pečiva ale to je prostě jedno zkuste to a určitě to bude pak v pořádku.

upekla jsem světlé těsto a obarvila rozvar,smlsla si celá rodinawww.toprecepty.cz

Pekla jsem řezy dceři k narozeninám.Byly výborné.Sklidila jsem velký obdiv.Děkuji autorce za inspiraci a přeji mnoho dalších skvělých receptů.;-)

MANŽEL TYTO ŘEZY MILUJE, UDĚLALA JSEM TROCHU ZMĚNU,NEDĚLALA JSEM ROZVAR, ALE PLACKY POLILA PUNČEM. JSOU VYNIKAJÍCÍ, VŠEM CHUTNALY , ALE JE TOHO MÁLO!!!anezur7@seznam.cz

tak jsem to upekla a na spod placky mám gumu, dala jsem to na sebe, ale je to tam cítit... no nevim co je špatně, šleahala jsem vejce do husté světlé pěny...www.toprecepty.cz

řezy jsou v lednici a vypadají náramně děkuji za úžasný recept...doufám že budou mít takový úspěch jakou já mám radost...jen mi trochu ujela ruka s barvivem :-p

lenka : neni zač.
Delala jsem tyhle rezy mockrat, vzdy v pohode. Recept je v poradku, opsany z kucharky....

Je dobré si přečíst komentáře já jsem šelhala asi málo jsou z toho dva pláty jak guma, hrůza.asi bych to napsala k recperu. 10 vajec v prdeli :-// díky

sice se teprve chladí v lednici, ale vypadá skvěle:)

Martina: do kazdeho platu 5 vajec....v tom je spotreba vetsi, ale rezu vyrobite hodne a kdyz si spoctete, co by to stalo v cukrarne, vyjdou ty domaci levne ;-)

Chci se zeptat jestli myslíte do každého plátu těsta 5 vajec a nebo jedno těsto rozdělit na půl? Děkuji

janatka::yes:díky, Iveto. Svoje plechy jsem neměřila, řekla bych - klasická velikost.

Tereza Hrušková:Jestli mohu,tak odpovím,mám plech stejný a bylo to úplně akorát,takže s chutí do toho!!;-)

Tereza Hrušková 3. 5. 2013 15:26
dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda těsto vyjde na celý plech (40 x 32 cm) děkuji za odpověď ;-)

Skvělé:-p;-):-K,já jsem dala punčové aroma,ale ono je to jedno jestli rum nebo punč,to byla dobrůtka já tyto řezy zbožňuji!!Fotečku dodám!!

+67:yes:sú naozaj ako z obchodu a sú výbornééé:-*:yes:

Zravim vsechny z dalekeho spanelska,musim uznat ze ze zacatku jsem myslela,ze puncak vyrobit doma je nemozny.Ale omyl,recept je vynikajici je to muj nejmilovanejsi zakusek z dob v cechach,dekuju za vynikajici recept,povedl se na jednicku.:-p:-p:-p:-p:-p:-p:-p:yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Punčáky máš krásné:-K. Dělala jsem včera, jen mi zbyla většina rozvaru. To se snad nedá na ty dva pláty (píšeš na druhý a třetí) užít tolik sladké vody?! A polevy mi stačila taky půlka:-8.
Ale jsou výborné a moooc hezké:yes::yes::yes:

maki: :-) píšu to v komentářích kousek níž (a dopíšu i do receptu, ať už nikdo nemusí hledat nebo ptát se;-) ):
péct asi na 180°C pár minut (možná i méně, než 5) - každá trouba peče jinak a je třeba pláty nepřepéct, nevysušit;-)

muzu se zeptat na jakou teplotu a cca dlouho mam pect testo? dekuji:-)

Nejsem žádná dokonalá kuchařka, ale povedly se, už počtvrté :-) Dámy, kterým nejde piškot, je to hlavně o trpělivosti, při vaření se nesmí spěchat a tady to platí dvojnásob :-)

Scarletka: No tohle,až mě píchá v boku,jak bych si jeden,dva,tři ..... nabídla,a ty luxusní fotečky co upekly i ostatní!:-p:-p:-p:-D

Punčák já miluju, myslím, že to byl snad první zákusek, který jsem ochutnala. A také jsem u něho zůstala, vždy když jsem někde na oslavě - je to první věc, kterou ochutnám. Tak mi to nedalo a našla jsem si recept na internetu, zaujal mě ten Váš! Tak jsem se rozhodla ho udělat! Podotýkám, že nejsem žádná kuchařka, teprve se vším začínám. Začala jsem tím, že jsem si přečetla všechny kometáře. Přiznám se, že jsem opravdu měla strach z toho ZAČAROVANÉHO PIŠKOTU, ale mé obavy se hned rozplynuly, když jsem vylila "hmotu" na plech a ta se mi proměnila v krásně nadýchaný piškot. Teď mi punčák odpočívá v lednici, tak doufám, že mě překvapí jeho chuť!

Takže dámy, nejsem žádná kuchařka, ani cukrářka ani nic podobného. Trik je opravdu v těch vajcách :) míšajte míšajte!!! A pak se vám on odvděčí skvělou chutí. :-K

Děkuji autorko za skvělý recept!!! Připomnělo mi to dětství ;-)

cathleen:
Tak jsem nakonec celkem úspěšně dopekla, i když růžovou placku jsem šlehala klasicky, zvlášť žloutky s cukrem a potom k tomu opatrně sníh a mouku. Těsto skvělé, nadýchané, placku jsme pro změnu upekla trošku méně a dost se mi lepila:-S
A pak jsem úplně zblbla a cukrovou polevu vařila místo míchání za studena...
Každopádně, punčák byl napohled krásný a chutnal:-):yes:Takže mu rozhodně dávám příště ještě jeden pokus a už se určitě podaří na jedničku a nebude mi to trvat celé odpoledne;-)

Vendula: zpočátku (chvilinku) na nižší výkon, aby to nestříkalo, pak došlehám na plný výkon;-)
A ano, placky jsou nizounké, vždyť se pak dávají 4 na sebe!:-)
(Omlouvám se za pozdní odpověď, ale nechodily mi maily s upozorněním na komentáře.)

Ach jo, tak já hlásím špatný výsledek, i po přečtení celé diskuze:-( První várka úplně špatně, ani po 25 minutách šlehání se mi to prostě nevyšlehalo, pořád to bylo řídké a žluté, nahoře trošku pěna. Takže se upekla gumová placka. Druhé šlehání, dala jsem větší rychlost šlehání už od začátku, trošku lepší výsledek, ale určitě ne ten ideální, i když jsem šlehala tak 15minut:-( A druhá placka v troubě minimálně 10minut na 170, placka je trošku lepší,a le i tak hrozně nízká. Tak nevím jestli se pouštět do růžové placky:-S
Je to rychlostí šlehání? Šleháte elektrickým šlehačem na plný výkon nebo na nejslabší???

Michaela Andrlíková: nene, Míšo, piškot se NEPROKRAJUJE, ale celý plát, tak, jak je, se rozkrojí (rozpůlí) na dvě poloviny (plátu) po šířce plechu, které pak přijdou na sebe.

Michaela Andrlíková 2. 8. 2012 18:55
Dobry den dneska jsem zkoušela podle vaseho receptu punčák a chtěla bych se zeptat prosim vas ten piskot byl mekoučky ale strasne nizky takže nevim jak ho teda prokrajujete na pul prokrojit by nesel maximalne rozříznout na pul tak nevim jak je to mysleno zda prekrojit na pul nebo prokrjit po celé šířce plechu?děkuji za odpověd Míša:-*www.toprecepty,cz

www.toprecerpty.czPunčové řezy naprosto luxusní!!!:-Dělala jsem je poprvé,vše podle receptu,i těsto,a neměla jsem s tím žádný problém,akorád jsem dávala rum místo trstě - příště ho kápnu víc;-).Prozíravě jsem udělala hned dva:-p:yes::-skvělý recept,děkuji:-

Zuzu: :-) kapky jsem nikdy nepočítala....jen jsem tam kápla, zamíchala, ovoněla a když se mi to zdálo málo voňavé, přikápla jsem další. Radši přidat víckrát, než to na jedenkrát přehnat ;-)

Tak jdu na to i já:-) ještě malý dotaz.. Kolik kapek toho rumového aroma mám dát? Díky;-)

Tak jsem je opravdu zkusila a mají doma velký úspěch :-D
řídila jsem se radami které jsem si tu přečetla. Vejce jsem šlehala a šlehala až mě ruka bolela :-) Do těsta jsem přidala trochu kyp. prášku, takže těsto pěkně vyběhlo a je nadýchané. Ale bylo natolik velké že bych nemohla dát 4 vrstvy na sebe. tak jsem bílý plát prořízla a mezi dala ten červený. Do polevu jsem si rozdělila a do půlky dala červené barvivo co mi zbylo z těsta. musím říct že řezy vypadají luxusně, a ještě líp chutnají. moc děkuji za recept i za pomoc....:-K

děkuju za super rychlou odpověď:-K
Nejsem ani tak začátečník, jako spíš mám špatnou troubu....vždy mám půlku plechu spálenou a půlku nedopečenou...a můžu plech otáčet jak chci:-S
No každopádně ten Váš punčák mě tak láká, že ho zkusím :-p:-p

Iduun: peču na plechu normálních rozměrů. Vejce s cukrem šlehám po 5, nejdříve vyrobím světlý plát (peču na pečícím papíře - jde to z něj dobře stáhnout), pak ušlehám vejce s cukrem (+ další suroviny + trocha červené barvy) a upeču plát druhý.
Vejce s cukrem je třeba dobře našlehat, pláty se pečou poměrně krátkou dobu. A i po upečení JSOU nízké, přesně, jako vrstvy v kupovaných punčových řezech.
Dělala jsem je 7-10x a povedly se mi opravdu vždycky :-))
Máš-li trochu pochybnosti (začátečník apod.), počkej, až bude cena vajec příznivější - teď to bude i tak docela drahý zákusek.

Ahoj, receptík vypadá fakt suprově.....jen by mě zajímalo jaké jsou (přibližně)rozměry plechu, na kterém se to peče?:-?
Přeci jen je potřeba 10 vajec, a při jejich dnešní ceně, bych nerada měla těsto nízké, a musela dělat ještě jednu placku ;-)
děkuju za info

Gabriela: Recept jsem nezkoušela, ale už když jsem si ho přečetla, bylo mi jasné, že by bylo fajn vepsat do postupu, že těsto je třeba šlehat minimálně 10 minut, musí být naprosto bílé a dvakrát zvětšit objem. Protože tak se to má dělat se všemi piškotovými těsty, kde se používají celá vejce a ne žloutky a oddělené vyšlehané bílky...

Gabriela: Já už dávno peču na pečícím papíru nebo teflonové podložce. Vyzkoušej to, je to lepší a nemusíš umývat plech ;-)

Gabriela 5. 4. 2012 12:44
tak nevím co jsem udělala špatně, ale plát mi absolutně nejde sundat z plechu, je přilepený. plech jsem vymazala a vysypala. těsto je jak upečený cukr. děs a hrůza. 10 vajec v pr.eli.;-(

Dobrý večer,chtěla bych z tohoto udělat dort s potahovou hmotou z marshmallow.Chtělajsem se zeptat čím potřít aby držela...a náhodou jestli někdo neví jak udělat z této hmozy pejska boloňského..děkuji..dort dělám zítra;-(

tak dnes jsem dělala tento moučníček.....jsem úplný laik, tak docela se mi to povedlo,ale až po všem jsem se dočetla a zjistila kde byla má chyba...a to našlehané vajíčko....šlehala jsem málo :) , ale i tak mi to nějak vyběhlo,sice méně,ale....zatím to hezky i vypadá a těším se až ochutnám a budu dělat další :) děkuji , super recept :)

vybusna, mamca: :-)díky, moc mě to těší:-8

Díky za moc dobrý recept, už jsem je podle Vás dělala mnohokrát a vždy uspěly. Jsou lepší než z cukrárny. Zkrátka super!!!!!!:yes::yes::-p:-p

cath...gratulujem , recept mas na fb topreceptov

dekuji,uz jsem je delala 15minut na 150,takze priste zkusim tech 5 na 180,ale nepovedly se mi,pri peceni se mi nadelaly bubliny a testo zustalo nizke a toho rozvaru mne zustalo strasne moc nepouziteho,tak nevim zda jsem neco nedelala spatne,omlouvam se,ale jsem naprosty laik

michaela: omlouvám se za pozdní odpověď, nebyla jsem tu. Jestli to ještě pomůže, péct asi na 180°C pár minut (možná i méně, než 5) - každá trouba peče jinak a je třeba pláty nepřepéct, nevysušit;-)

Uloženo, dcera punčové řezy miluje a když vidím tu spoustu komentářů a fotografií, je čas vyzkoušet.:-K

jeste by me zajimalo jak dlouho a na kolik stupnu mam pect

Jenny: Jani, parádní! Za foto díky:-K

cathleen,přidávám foto,jestli nevadí,mám je i na svém profilu,ale jsou to ty tvoje a já tam mám ještě řez...jsou opravdu moc dobré,mě se líbily,až se naležely,kousíček,co jsem si odložila byl perfektní až na 3 den ráno...:-)):yes:;-)

cathleen:
Moc děkuju. Určitě brzy vyzkouším.. :-)

cathleen:já kupuji polevu přímo punčovou ,na slovensku je moc dobrá a bez práce

Buksy: Tak, tohle by měl být základní recept:
150 g práškového cukru, 1 lžíce horké vody, 2 lžíce rumu, lžička solamylu.
Práškový cukr a solamyl umícháme (utřeme) dohladka s horkou vodou a rumem. Pokud je poleva moc hustá, můžeme několik kapek vody přidat.

Buksy: :-)dělávám ji od oka, ale vydrž, prosím - během dopoledne to vypíšu sem i do receptu z nějaké osvědčené knížky, ju?;-)

Můžu poprosit aspoň přibližně o bližší rozpis polevy? R8da bych vyzkoušela, ale nemám vůbec tušení, jak na tu polevu. Smíchat cukr a solamyl, pak přidávat vodu? A toho solamylu asi kolik? Stejně jako cukru, polovinu, pár lžiček.. Nerada bych to tou polevou pokazila a opravdu nemám tušení, jak na ni.
Děkuju moc.:-)

Eva: Evi, to mě moc těší, že se řezy povedly:-8:-)

www.toprecepty.czmoc ráda jsem vyzkoušela váš recept a je moc dobrý, vřele doporučuji všem, Jinak já ho peču běžně, jen jsem měla trochu složitější receptík, tak moc děkuji za ten váš je to skvělý a chutný dortík.:-):yes:

cathleen: děkuji Ti velice a u nás jsou vážně moc oblíbené. :-K

Jana Remkova: Jani, upřímně, tuhle je po mně chtěla jedna kolegyně z práce, jako ne recept, ale abych jí je upekla. Tak to se přiznám, že jsem s díky odmítla, ale doma jim to ráda upeču. A do práce nosím běžně vzorky. . . Neříkej, netroufla, není to složité, jen to tak vypadá. A moc děkuji za chválu i pod cizím receptem - to je od tebe hezké. :-)

Pajaja: Pavli, paráda:yes::yes: děkuji!

BILKOVAI, Miquel: opravdu zkuste, taky jsem punčáky milovala (a ještě stále mám ráda), a díky tomu, že jsem je dělávala doma, jsme se jich zajedli (a ušetřili tím spoustu peněz).
Jsou od stejné autorky jako Štafetky III. (p.L.Šustalová)

Pajaja: Nádhera!!! Moc se ti povedly!! Já si na něco takového netroufám:-/

Krásný, musím někdy vyzkoušet:-p

Když jsem jako děcko pravidelně navštěvovala cukrárnu, tak punčák byl zákusek č. 1 Super:yes: Ukládám a samozřejmě bodík dávám:-):yes:

cathleen, tak konečně přidávám fota mých výtvorů. Ta první fotka je první pokus a tam jsem to přehnala s červeným barvivem, podruhé už jsem byla opatrnější. Byly úžasné, syn se oblizoval až za ušima. :-p:-K:yes::yes:

Super receptík.jsem mladá a nezkušená holka,ale podle Vašeho receptu jsem upekla bez problémů a jak byl dobrý!!! :yes: Děkuji :-K hned si ho zapíšu do notýsku!

no tak to vypadá dobře ty punčové řazy právě sem na to koukala a taky se chystám to někdy udělat ale taky doufám že se to podaří a kdy ž jo tak to bude super držte my palce lidičky díky moc ps: lada:-K:no::yes::-*:-(:-p:-)):-((:-//:-?

Zizala: No já to nebudu pro příště pokoušet a piškot upeču po svým, žloutky - bílky zvlášť, to mám natrénovaný ;-)

Soňa: Tak to bude ten "kámen úrazu". Cathleen o tom taky píše - příště šlehat kratší dobu ;-)

Zizala: Nikoli, šlehala sem ho šlehačem, ale i tak mě bolely, jak sem to šlehala dlouho ;-)

Soňa: Chápu to správně, že šleháš těsto ručně? Nejlépe to jde ručním elektrickým šlehačem, bez námahy, snadno, rychle ;-)

Soňa: Soni, co na to říct.....řezy jsem dělala mockrát, piškot se povedl vždycky (nepřešlehalas ho? 5 vajec se určitě nešlehá dlouho...) a jak se dočteš pod receptem - povedl se bez problémů i spoustě dalším. Recept mám z kuchařky, je určitě v pořádku.

Tak se mi povedly, bohužel až na druhý pokus. Nejsem zrovna úplný začátečník, ale piškot se mi napoprvý srazil a to sem to šlehala víc než deset minut až mě ruce bolely... Kažodpádně řezy byly na oslavu, takže piškot putoval do koše a já do obchodu pro nový suroviny.. Udělala sem piškot podle svýho...a..nakonec se den v kuchyni vyplatil a byla sem za hvězdu ;-)

výborný řezy.....bála jsem se, že je nezvládnu a musím říct, že se i docela povedly (nemám je ale jako vy) a do cukrového rozvaru jsem dala méně cukru a citron s rumem.....a jsou mňam! :-p:-) děkuji! Udělám je zase na oslavu narozenin!:-)

:-O tak někdy udělám i když :-// jsem si odvykla dělat piškotová těsta, jak mám pekárnu, ale tohle je lákavé :-):-):-D:yes:

tak jsem zkoušela punčáky podle vašeho receptu a napoprvé dopadly úplně bezvadně chutnali ještě lépe než z cukrárny:-p
každý kdo ochutnal nešetřil chválou rozplývali se na jazyku:-* rozhodně zase upeču super recept a davam :yes::-K

no,chci je dělat na velikonoce,tak pak dám věděti...;-)bodík jsem dala minule...:yes:

Jsou krásné, Irčo:-)Už je dělám hodně roků, syn je miluje a mně taky moc chutnají.

Dneska jsem je dělala, jsou opravdu jak kupované:yes::Přidala jsem fotku, tak hezké jak tvoje nejsou:-8

A i já děkuji - za vyzkoušení i následnou pochvalu:-8:-)

Díky moc za recept je super!!:yes::yes: Dělala jsem ho prvně, podle receptu a chutnal:yes::yes::yes:, povedl se, nebylo ho na plechu málo a vše klaplo. Děvčata co prvně haníte:-( nežli to zkusíte zamyslete se tak trošku nad sebou!! Recept je parádní, ještě jednou díky.:-K

ja bych dala určitě mín cukrové polevy ale jinak moc dobre :yes:

ten je lepší než z cukrárny...:yes:+:yes:

cathleen jsou lepší než cukrárny:-)) :yes::yes: přidala jsem foto
:-K + 40. bodík

A ještě mě napadlo, pro ty, co se jim nedařilo. Při tom šlehání je sice důležité, aby pěna zbělala, ale musí také barat objem, i když to jsou jen žloutky s cukrem. Já toho mám po pěti minutách jednou tolik a je to také hustší.

Tak, povedlo se. Až na tu polevu, na kterou jsem si vzala inspiraci z odkazu, a fakt nedoporučuju dávat kyselinu cintronovou. :no: Taky nedoporučuji ten punč v podobě alkoholu v lahvi, nebylo to dobré, ale podařilo se mi to spravit rumem. Takže ta tresť bude určitě nejlepší. Jinak dobrota, ujedli jsme se málem k cukrovce :-)) Děkuji moc za inspiraci a až někdy udělám korpus podle Vašeho rozpisu, dám vědět, jak jsem dopadla. Dávám bod. :yes::-K

Áha....tak ani v tom ti neporadím, já do těchto řezů dávala v rozvaru vždy jen tresť.

Maslím alkohol.

Mariko, tím punčem máš na mysli punčovou tresť:-? Pokud ano, stačí si k ní čichnout - jestli ti bude vonět jako punčové řezy, klidně ji použij. Já punčovou tresť nikdy neměla, tak ti s jistotou neporadím.....

Paní Cathleen, ještě jsem se chtěla zeptat, jestli jste někdy místo rumu zkusila dát Punč. Mám tu jednu lahvinku,ale nevím, jeslti to zkoušet, jestli to tím nezkazím. Děkuji

Jasan, budu ráda, díky:-K

Cathleen, já se právě divím, že se vůbec daří. Na tolik vajec jen po stovce cukru i mouky. Já teď musím jet na jistotu, takže budu péct podle toho svého, ale až nebudu mít co dělat, zkusím ten Váš, prostě to musím vidět, že je to možné, aby to vyšlo. I to šlhání celých vajec s cukrem - to taky zírám. Až to někdy zkusím, dám vědt, jak jsem dopadla. ;-)

:-)Mariko, díky....ale nejsem jediná, komu se punčáky podle tohoto receptu daří;-) Jinak máte trochu pravdu - piškot jako takový bych nepoužila nikde jinde, než na tyhle punčové řezy. Na dorty a různé plněné řezy mám úplně jiný recept.

Cathleen, nevím, jak je možné, že se Vám recept daří, ale tohle rozhodně není dobrý rozpis na dobrý piškot. Zkuste tento a hlavně, zkuste ho Vy, co se Vám tento nepodařil. Zaručuju, že se Vám povede. ;-) (na 1 vejce je 50 g mouky i 50 g cukru)
6 vajec
6 lžic vařící vody (já dávám velké lžíce, jsou větší než staré hliníkové)
300 g cukru moučka
300 g polohrubé mouky
špetka prášku do pečiva (na špičku nože)

Smíchejte žloutky s vodou a cukrem a šlehačem vyšlehejte do pěny, musí být bílá. Pak opatrně vmíchejte sníh z bílku a nakonec ještě jemněji mouku smíchanou s práškem do pečiva. Musí to být velmi jemné míchání, mouku přidávám po lžicích a těsto spíše obracím. A pak klasika na vymazaný vysypaný plech, péct na 120 - 150 C asi 20 minut. Záleží na troubě. Na plechu by to mělo být hotové rychle, v dortové formě, kdy je těsto vysoké, i 40 minut. Na povchru je pak taková tvrdší jakoby kůrka, která se ale snadno odlupuje, tu dávám pryč.
Budu ráda, když mi dáte vědět, jak se dařílo.

Já děkuji Cathleen za inspiraci na punčáky, moje nejoblíbenější zákusky. :-K

teda jako moc výborné :-K moc jsme si pochutnali a návštěva pochválila,rozdávala jsem receptík ;-);-);-);-):yes:

Dělala jsem a jsou dobré.Ale už jich mám jen 1/2. Nepochlubte se, když se podaří a přijde návštěva.Bodík letí.:-D

tak jsem jej dodělala a dala odpočívat do lednice :-) jsem zvědavá,jak bude chutnat ;-) těsto se mi krásně povedlo a už se můžu jen a jen těšit :yes::yes::yes::yes:

Pročítám si komentáře u tohoto skvělého receptu, který jsem si před časem přečetla. Mně se povedl, neměla jsem problém, napadá mě, protože piškotové těsto peču často, hlavně na rolády, když se vyšlehají vajíčka s cukrem (ať už žloutky s cukrem zvlášť a bílky na sníh zvlášť nebo prostě celá vejce s cukrem), je opravdu důležité mouku zamíchávat po lžících opatrně, už žádné šlehání elektr. šlehačem, aby nespadla ke dnu. To je má letitá zkušenost a díky tomu se mi piškot vždy povedl. :-)

To mě mrzí, Barčo...zkus příště vajíčka s cukrem vyšlehat do husta (tahle směs pak změní trochu barvu, zesvětlá a zhoustne) a pak do ní jen lehce vešlehat, spíš vmíchat mouku. Prášek do pečiva tam nepatří. Na plechu je toho poměrně nízká vrstva, docela rychle upečená - dlouhým pečením by se piškot vysušil a ztvrdnul. Peču asi na 170-180°C.

AHOJKY, moc se mi vase rezy libi, dneska jsem chtela zkusit upect,ale skoncili v kosi.. prosim vas nepridava se tam prasek do peciba? nebo v cem delam chybu ze mi testo nevylezlo? je pravda ze i testo jsem mela spis rikde. a jeste prosim dopiste na kolik stupnu a kolik minut se to pece, dekujiiiiiiiiiiii , jen mi to prosim napiste co nejdrive, cjtela bych to udelat jako dort a mam na to jen 14 dni.. dekuji barca :-K

Dííííííííík:-8

:-)mickajm, díky za pochvalu a taky krásné fotky!:-8:yes:

Vypadají luxusně.

Super jsou boží cathleen díky za recept :yes:;-)dlouho jsem váhala s punčákem že je složité ho upéct ale vůbec neni a je to parádni namka jen se po něm zaprášilo:-Dposílam fotečku jen jsem dala jinou polevu jmenuje se fondan aje opravdu jak v cukrárne na punčáku nebo věnečkách a místo rumové tresti jsem dala 1dcl rumu a kys. citron.jsem nedala .Těsto uvnitř jsem rozdělila na 2části a obarvila jednu žlutě a druhou půlku červeně a jelikož mám málo plechu nalila jsem na jeden a oddělila těsta( obarvená)poskládanym peč.papírem aby se nespojila pak jsem je nakrájela na nudličky a poskládala mezi placky základního piškotu ;-).

batohovka 17. 10. 2010 10:03
To by bohužel nebyla :-D Sežralo se to dřív, než jsem stačila vzít do ruky foťák. Ale určitě je budu ještě dělat, tak přispěji svou troškou do mlýna :-));-)

To mě moc těší, Vlaďko a děkuju:-KFotečka by nebyla?:-)

batohovka 16. 10. 2010 12:43
:-K Tak jsem je zkusila udělat na včerejší oslavu a měly fakt úspěch. Sice nebyli tak úhledné jako ty vaše:-D:-)), ale chutnali.:-K:-K

Mija, hladkou mouku bych určitě nedávala, pokud řezy uděláte podle receptu, měly by vám vyjít. Dělávám je často;-)

Řezy vypadají výborně, zítra to jdu zkusit, jen se chci zeptat, jestli je jde udělat i z hladké mouky, ale to asi nebude ono, že?

Dávám véééliký plusbod. Punčové řezy se mi povedly na 1+ s * :yes: :-p a to jsem je pekla poprvé. Mibo možná se ti scvrkly pro to, že jsi prudce zamíchala mouku do vyšlehaných vajec. Podobně dělám těsto na dorty, a mouku sypu po troškách na povrch a lehce vmíchám. Opravdu opatrně, spíš těsto jen obracím. Má rodina tvrdí že se s ním mazlím :-D. A používám velký plech, ještě po babičce (a já už jsem také babička) :-8. punčák hotový a zítra ho dcera dostane k narozkám. už se na něj těším, mňam :-p

v šľahaní to naozaj podľa mňa nebolo ... šľahala som cca 10 min. v nádobe na šľahanie, ktorá ukazuje dieliky do 1 litra a potom pokračuje ešte bez dielikov ... takže počas šľahania som si kontrolovala, ako hmota ,,rastie,, ... po došľahaní mala viac, ako liter a viac ... blížila sa k okraju ... .

Miba, to mě mrzí, že tvé pláty piškotů dopadly takhle. Ale recept je určitě v pořádku, řezy podle něj peču už hodně roků (většinou na vánoce) a vždy na klasicky velikých plechách....myslím, že chybka byla opravdu v tom našlehání - isahu ti to popisuje velice dobře:yes: a já to v receptu dopísnu;-)

miba, napadá mě jedině chyba hned v počátku - pokud se šlahají celá vejce s cukrem, je potřeba je šlehat min. 5 min., dokud se z nich nestane skoro bílá hustá pěna, skoro jako krém, který několikanásobně zvětší svůj objem oproti původnímu množství...pak jen lehce vmíchat prosátou mouku, příp.mouku s barvivem...

piekla som na plechu o rozmeroch 26x36 ... upiekla som 2 platy-lepsie povedane upiekli sa mi 2 placky o vyske cca necely cm ... a dalej, ani nekomentujem ... som sklamana z tohto receptu.

zákusok podľa vášho receptu sa chystám piecť zajtra ... na fotografiách vyzerá super ... určite dám vedieť, ako sa vydaril mne.

taky je delam a sou moc mnam,:-D

Dobrý den,opravu nádherné fotky-určitě se řezy výborně povedly:-) Chtěla jsem se zeptat,kolik přesně používáte na polevu a jestli citronovou šťávu jste myslela šťávu z jednoho citronu? Děkuju za odpověď,řezy musím taky brzy vyzkoušet:-8

Majo,pouzivam klasicky plech do trouby.Presne rozmery nevim,potrebujes to zmerit?

Na jak velkém plechu - myslím rozměry - pečeš pláty? Chci řezy upéct na ro. oslavu, tak aby vyšly napoprvé;-)

:-)Dobře, Ajo, mrknu se do sešitu s receptama a gramáž surovin na polevu doplním.;-)

no nedopecene mi to neprislo...pekla jsem dlouho a porad to nechtelo naskocit...nakonec si myslim ze jsem asi spatne slehala ty vejce....po dvou pokusech(zkazenych) jsem nasla jiny recept na piskot kde se slehaji bilky a pak se pridava po jednou zloutku a jedne lzici mouky a cukru...a piskot se celkem povedl...a pak jsem postupovala podle vas a rezy mi stoji na sole i kdyz mam drobne esteticke vyhrady....jen jako clovek co postupuje vzdy podle receptu a nerad improvizuje bych mela vyhradu k popisu polevy...nemate uvedeno kolik ceho pouzit...chapu ze zbehlejsim je to jasne...ja jsem to taky nakonec nejak sesypala dohromady, ale myslim ze pro lidi me podobnym by to celkem pomohlo kdyby tu bylo presne dane co a jak..:-)

Hm, Ajo, vůbec netuším, kde se přesně mohla stát chybka. (Recept je určitě v pořádku, řezy dělám už roky).
Postupovalas přesně podle receptu? Jak dlouho jsi šlehala vejce s cukrem? Měly by být ušlehané do světlé, husté pěny....a jak dlouho a na jakou teplotu jsi je pekla? Podle tvého popisu mi to připadá spíš nedopečené a proto pak i vespod zdrclé.

právě jsem z celých řezů totálně na nervy...neviním z toho tento recept co si budeme povidat jde o můj prvni piškot ale vážně vubec nemam tusení co dělám spatně....testo je na povrchu krásné dokonce i vypadá jako piskot ale když ho rozříznu uprostred a naspod to vypadá spíš jako nějaká guma...prostě hnus...za kazdou radu budu vdecna strasne rada bych chtěla umět upéct neco tak pekného...bohužel v tom na me ceká hodne nástrah...a tak se to zdálo jednoduché...:-S:-8

tak píši za 1!Ty punčáky uplný luxus-oceněno i mým 7letým synem slovy-lepší než z cukrárny:yes:
Akorát jsem to pozměnila a do rozvaru dala mín cukru amísto rum.aroma nalila punč.Vajíčka šlehat jedině celá s cukrem do pěny a je to supr;-)

Máte pravdu, jsou opravdu tak akorát:-)těm našim chybí už jen poleva. Díky za super recept:-))

:-)Opravdu se šlehají celá, řezy jsem dělala několikrát. Ten piškot je nizounký, ale slepením čtyř vrstev vzniknou hezky vysoké řezy.

Vypadají vážně úžasně;-) Ale mám takový dotaz. Rozumím tomu správně, že se vajíčka šlehají celá(nerozdělují se na žloutky a bílky)? Zdá se mi totiž, že těsto bude nižší než jak máte na obrázku:-8

Vypadají naprosto úžasně, ještě jsem je nikdy nezkoušela, ale můj mlsný syn je má hrozně rád. Už s nima musím prostě začít. Děkuji za recept :-):yes:

Super, myslela jsem si jak s tím vyběhnu, když to udělám do dortové formy, že bude korpus vyšší a já ho proříznu, ale nějak to nevyšlo :-S, no tak jsem se vrátila k původnímu návodu a přestala experimentovat a musím říct, že opravdu super, super a ještě jednou super:yes::-D.Rodinka si pochutnala a jen obdivně mručeli:-p .Nicméně ta nepovedená:-//placka se taky snědla;-)

No bájo!!! Podle Cathleen se učím péct, no nevím, troufnu li si na tohle. Jako dítě jsem měla punčové ráda, ale nevím, nevím, zvládnu li to.Klobouk dolů.:-p:-p:-p:-K:-K

Cathleen, jsou výborné, já mám jednopatrové a všem chutnalo:-p;-)Přidávám ti fotky a 16.bodíka:yes:

ahoj včera jsem je udělal ty punčové řezy a opravdu nemají chybu jsem moc ráda že jsem našla tak bezva recept nevěřila bych tomu že budou tak moc dobrý ještě ti jednou moc díky už je budu pořád dělat na příležitosti ;-):-):yes::yes::yes:

Vlasti, krájím obyč nožem, který namočím do teplé vody, pak dobře otřu a krájím:yes:Jde to dobře.

ahoj čím to krájíš ty punčáky že je máš jeden jako druhý na to něco máš??jdu je zkusit udělat podle tvého receptu nikdy jsem je ještě nědělala ale vypadají užesně tak jdu do nich:-D:-)

Jsi šikula;-):yes:

No chybama se člověk učí..sedla sem do auta a jela pro další vajíčka..musela jsem proste ten PUNČOVÝ ŘEZ zdolat :-p a na podruhý se mi poved vypadá moc dobře..i kdyz jsem do toho dala malou lžičku kypřícího prásku vypadá skvěle..

Tyhle řezy znám, jsou bezva. Postup je napsaný srozumitelně, i když ne úplně polopaticky. Ale neočekávala bych, že se do takových řezů pustí úplný začátečník. Takže pokud se Míše něco nepovedlo, měla by chybu hledat u sebe ;-)

Míšo neregi., než něco odsoudíš jako naprd, nejdřív se koukni po chybce:-//
Těsto se peče na klasicky velkém plechu. Prášek tam nepatří, piškot má být nízký, NEPROŘEZÁVÁ SE, ale celý plát se rozkrojí na polovinu. Mělas dobře vyšlehaná vejce s cukrem (do světlé pěny)???
Zákusek jsem dělala několikrát, vždy vyšel a v naší rodině je oblíbený....

muj plát nemá ani cetimetr ..asi jsem tam mela dat kyprici prasek:-(

Míšo(neregi.):-)nevím jak tvůj korpus vypadal,ale tady se nepíše,že je máš proříznout,ale každý rozříznout:-! po délce na dvě poloviny;-).

dost me naštvalo když jsem to dala na plech tak sem nemela ani vrstvu na to abych to rozřízla..co takhle prášek o pečiva?Není tu napsaný ani na jaký plech jak velký to dát nic..PEKNĚ naprd

Dnes jsem vyzkoušela recept, je výborný..cukru je tam víc, ale rozvar jsem nepoužila všechen a taky to jde..jsem diabetik a i tak sladký zákusek si s klidem dám..chválím ještě jednou...:yes:

:-)Rendulko, ano, jsou hodně sladké....ale jsou to punčové řezy - takové, jaké si koupíš v cukrárně. A těch přece taky nesníš celý plech, ale jeden, maximálně dva kousky:-))
Tyhle jsou vhodné spíš jako cukroví na nějakou oslavu, kde je vás hodně nebo teď, na vánoce. Vydrží.;-)

vypadají krásně.Tak jsem se do nich pustila,i jsem si koupila barvivo.Upekla jsem růžovou placku jako první a mezitím jsem připravovala na povar.Když jsem navážila tu hromadu cukru+cukr v těstě,tak jsem váhu vypla,cukr vrátila zpátky,těsto z trouby srolovala na roládu,z mrazáku vyndala jahody,rozdělám je s tvarohem do tý rudý placky.Pro mě ten recept není i když jsem manžela chtěla potěšit,ale přez půl kila cukru,to je moc.

sarinka.j 25. 10. 2009 12:14
Ahoj dámy! Chválím recept, je opravdu dobrý a rychlý, jen bych si dovolila navrhnout malé vylepšeníčko ;-)
Místo cukrového rozvaru používám SMĚS SIRUPU (zahradní směs, malina....) A RUMU.:-p Přidám dvě lžíce cukru a šťávu z jednoho pomeranče a pak v tom růžový plát prostě vymáchám. Je to fakt lahůdka, kdo máte náladu, zkuste to:-!

Výborný výborný výborný výborný :-)

Rozvaru bylo v původním receptu dvojnásobné množství:-))už tehdy jsem ubrala.....no a dám ho téměř úplně všechen, řezy jsou hodně sladké, ale příjemně mokré a taky - není to buchétka, ale zákusek, takže 1-2 kousky tak sladkého nikoho nezabije:-D
A jsem moc ráda, že chutná:yes:

Juj, ten vypadá strašně hezky!!! :-* Punčový zákusek patřil vždy k mým nejoblíbenějším a jsem moc ráda, že je tady a že si ho mohu upéct sama. Díky za recept. Už ukládám a plusíkuji :-)

Verčo, rozhodně jsi dobrá, kam se hrabu, nevím, jestli bych měla odvahu to udělat;-)

Cathleen chci se ještě zeptat, ten rozvar jsi tam dala celý? je ho docela dost a já jsem se bála tam dát vše, tak jsem dala asi dohromady jen třetinu. A bylo to málo, ale ostatním to nevadilo:-D:-)).

tak to je krása!:yes:

Teda Cathleen, řezy jsou opravdu výborné jen se po nich zaprášilo. Mňamka.:-* Přidávám foto.:yes:

Dnes jsem řezy vyskoušela a jsou moc dobré, jenom příště dám těsto do menší formy aby byl piškot vyšší.:yes::-)):-D

prosím mohl by někdo napsat,na jaký plech(rozměry)je tady toto uvedené množství?moc děkuju;-)

Dobrý den,včera jsem dělala punčové řezy podle vašeho receptu a jsou moc dobré.Všem je vřele doporučuji, jsou k nerozeznání od kupovaných,snad ještě lepší.Ješté jednou dík za výborný recept!!!!:yes::-))

jéééééééé dala bych si :-p

Jítěnka 30. 1. 2009 12:21
Děkuji moc.Jste zlato.Mějte se krásně... :-)

Jako piškot, jen je tu nižší vrstva těsta, tak jsou upečeny mnohem rychleji.
Každá trouba peče jinak, já je peču asi na 170°C a čas, tak ten nevím. Podle oka, když je povrch pěkně "růžový" a okraje plátu mají tendenci se odtahovat od papíru,na kterém se pečou.:yes:
I kdybys piškot trochu přesušila, stejně se pak namáčí rozvarem, takže žádný strach!;-)

Jítěnka 29. 1. 2009 16:44
Chtěla jsem se zeptat,jak dlouho a při kolikati stupních se punčové řezy pečou?
Děkuji za odpověď :-)

:-D Dík za pochvalu, fotka i řezy na ní jsou opravdu moje. Vařím, peču a zavařuju moc ráda a ráda to i fotím....někdy je to fakt těžké, zvlášť, když mi za zadkem stojí manža se synem a skuhrají, ať už je na to pustím, že fotky prý stejně nikoho nezajímají a oni mají hláááád:-)):-)):-))

Dávám do oblíbených, vyzkouším, ale až po Vánocích.Punčák máme moc rádi.:-p

cathleen, máš ještě víc takovýchto dortíků v zásobě:-?, já se snad dobrovolně zařeknu otvírat tyhle stránky, tak na 2 hodiny ;-):-D:-D. Punčáky můžu :-p:yes: a fotka jak z cukrárny

Papriko, tak teď jsem se zasmála. Ba, ať si zvykají:-D:-D:-D

Vyzkouším. Už ho mám v oblíbených. Tresti ale nemám, použiju rum. Ať si děti zvykají. :-D:-D:-D

Punč - ta rumová tresť v rozvaru. Můžeš použít i punčovou tresť.
Tenhle recept mám od kámošky, dělám ho už léta a opravdu chutná jako koupený. A nedá moc práce.:yes:
Však vyzkoušej a uvidíš;-) , budu ho dělat zase letos na vánoce.

Punčák miluju:-p:-*, ale nikdy jsem ho sama nedělala. Mám možná debilní dotaz - kde je ten punč?

K receptu nejsou žádné komentáře.

Tématické fráze:
punčové řezy, puncove rezy recept, punčové řezy jako z cukrárny, punčový řez, punčové řezy na plech, punčový řez recept, recept na puncove rezy, puncovy dort, recept na puncovy rez, punčové řezy cukrářské, výborné punčové řezy, recept punčové řezy, recepty výborný punčový dort, punčový zákusek, punčový dort recept, recept punčový řez, recepty puncove rezy, punčove řezy jak na to, punčový řezy, nejlepsi puncove rezy

Suroviny:
vejce, cukr krupice, mouka polohrubá, vejce, cukr krupice, mouka polohrubá, potravinářské barvivo, marmeláda rybízová, voda, cukr, kyselina citronová, rumové aroma, cukr moučkový, voda, šťáva citronová, solamyl

Přidat fotografie receptu