Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Citronovo - česnekový zázrak

Přírodní likér založený na účincích česneku a schopnosti citronu pohlcovat nežádoucí pachy. Někteří pravidelní uživatelé mu připisují až zázračné účinky. Možná se s nimi ztotožníte, až si tento životabudič sami připravíte.

Hodnocení receptu je 5,0 (53×)

Ohodnotit

Ohodnoťte recept

Dooga Dooga

Snadný

Doba přípravy 31 min Doba přípravy: 30 min Doba tepelné úpravy: 1 min

31 min (30 min příprava + 1 min tepelná úprava)

Suroviny pro 1 dávka

1dávka

Nahlásit chybu v receptu

Nutriční hodnoty

Hodnoty jsou přibližné

Energie2 682 kJ /
641 kcal
Bílkoviny18,90 g
Tuky4,44 g
Vláknina50,10 g
Cholesterol 0 mg
Sodík 83 mg
Sůl0,00 g
Sacharidy117,90 g

Zobrazit všechny hodnoty

Postup přípravy

Krok 1: Citrony umyjeme v horké vodě a nakrájíme je na malé kousky. Krok 2: Česnek oloupeme a nakrájíme na půlky. Krok 3: Všechno dohromady umixujeme na kaši. Krok 4: Tu nalijeme do vody a necháme projít varem. Hned pak odstavíme. Krok 5: Přecedíme (propasírujeme) přes sítko a nalijeme do láhve.
Skladujeme na chladném místě, nejlépe v ledničce.

TIP: Jak skladovat česnek, aby vydržel co nejdéle lahodný a voňavý

Zveřejněno 2. 11. 2011

Poznámka autora Dooga

Užívání:

Pijeme denně 2 cl před jídlem (t. j. 1 malé štamprle). Buď ráno před snídaní nebo před obědem.

Tuto lacinou a neškodnou léčivou kúru by měl člověk zopakovat každý rok.

Zápach česneku není vůbec cítit. Účinek česneku se projeví naplno.

Působík povzbudivě, očistně. Někteří uživatelé mu připisují až zázračné účinky.

Moje poznámka

Přidat poznámku

Moje poznámka

TopRecepty.cz

Citronovo - česnekový zázrak

Aktuální verzi receptu najdete na této adrese nebo načtěte QR kód:

https://rcpt.cz/0X3K

Další recepty

Moje poznámka

TopRecepty.cz

Citronovo - česnekový zázrak

Aktuální verzi receptu najdete na této adrese nebo načtěte QR kód:

https://rcpt.cz/0X3K

Marie

Náhodný recept

Další náhodné recepty

Nejnovější recepty

Další recepty

Komentáře (148)

Právě jsem odzkoušel a uvidíme, co hodnocení od obdarovaného. Věřím, že tento dárek potěší na duši i na těle. Díky za bezva tip!

Recept je velmi jednoduchý. Citron úplně zničí pach česneku. Mám vyzkoušeno. Děkuji.

Andrea Žitníková: Hodně dlouho po příspěvku, ale snad to někomu pomůže :-))) Pokud Vám česnek dělá těžko, je to vždy pouze kvůli středovému "proužku". Stačí česnek podélně rozříznout a střed vyjmout :-)

Česnek každý nemůže, jako třeba já - mě se pak "vrací" celý den a je mě z něj těžko. Ale lisuji si z citronu šťávu a tuto nalačno s trochou vlažné vody ráno vypiji. Rýmu a nachlazení neznám. Kůru z citronu rozhodně nepoužívám, je vždy plná chemie. Chce to, aby vše bylo syrové. Jakmile se to vaří, ztrácí se vitamíny, ne že ne. Citronová šťáva a česnek v ní rozmačkaný se vařit nemusí.

Andrea Žitníková 29. 1. 2016 08:37
Dobrý den, začala jsem užívat syrový česnek spolu s citronovou štávou, medem, jablečným octem a zázvorem a mám za sebou první dva dny ráno na lačno a mám úplně stejnou reakci jako vy. Citronovou kúru tam vůbec nemám a mám štávu z bio citronů, tak tím to asi určitě nebude. První 2 minuty po vypití jsou šílené, pocit na zvracení, horkost a těžko od žaludku a slinění. Myslím, že to bude celková reakce těla a hlavně žaludku, ale doufám, že to přejde, zkusím v tom pokračovat, protože mám vysoký cholesterol a křečové žíly v celé pánvi, tak bych si to chtěla uvést do původního stavu, a to zdravého :-) Kdyby jste na něco přišel, ráda si to přečtu. Doufám, jen, že to je jen prvotní reakce těla a že ne třeba řeč těla, že mu to nevyhovuje. ČESNEK JE TOTIŽ SKVĚLÝ LÉK, JEN JE TĚŽKÝ PRO MÉ TĚLO ODJAKŽIVA.

Andrea Žitníková: Po požití tohoto "léku" se napijte trochu syrového mléka a je po problému !

Zobrazit starší odpověď

erik: zkusím to v druhé vlně z Bio .. dík

Olda: mohlo by to byť z chemie v kôre AK neboli bio citrony..

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na vaše zkušenosti s tímto receptem. Po požití prvního panáku (2cl)se mi dostavila reakce v podobě těžkosti od žaludku a silné slinění v ústech. Druhý den jsem požil pouze půlku malého panáčku (1cl) reakce byla podobná, ale slabší na intenzitě. Dal jsem ochutnat i své mamce a měla stejnou reakci. Vždy léčivý lektvar byl požit před jídlem. Recept jsem vyrobil dle návodu. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo radu v čem je problém ? Děkuji za odpověď.

Kateřina 3. 9. 2015 20:01
Hezký večer všem, mám dotaz, jak dlouho vydrží tento česnekovo-citronový zázrak? Dostala jsem ho udělaný, je stále v lednici. Nebo jak poznat, že je "zkažený"? Děkuji.

také trpím řídnutím kostí, ale tady píšou že je to dobré i na osteoporozu ;-) tak to asi vyzkouším zdravi.peknetelo.eu/me-zdravi/citron-cesnek-pro-zdravi/

medmic: Môj otec vôbec nechodil k lekárom, nemal vôbec žiadny zdravotny záznam čiže kartu. Až keď išiel na dôchodok, moja mama mu išla dať zriadiť zdravotnu kartu, ale aj tak lekárov nepotreboval. Každý deň zjedol JEDEN STRUČIK CESNAKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!! A dožil sa 81 rokov....

Já pochopila již nedávno, ze si musím pomoci sama. Doktoři mi ani bohužel nebyli schopni říci co mi vlastně je. Antibiotika a prášky na alergii mi zničily kus zdraví. Ted díky Bohu prášky na alergii a antibiotika neužívám a to díky panu Šímovi z Prahy. Bylinky napravily tělo zabordelené prášky a já se již cítím o 100% lepe.
Děkuji Bohu za bylinky, a lidem jako je pan Šima, že tu pro nás jsou.

Milý přátelé, zdárně jsem udělala-namixovala-povařila onu "zdravou medicínu" a jsem zvědavá na výsledky :-p. Těším se co vám napíši později. Mějte se moc krásně a děkuji za recept:-)) Andulka

Souhlasím. Mám zdrav. vzdělání a rozum mi stojí nad tím, jak lidé bez tohoto vzdělání rychle a snadno odsoudí určité lékařské postupy a lékařské vědecké výsledky, i když nepopírám, že i mezi lékaři se nenajdou omylní. "Mýliti se je lidské".
Někteří lidé jiného, dokonce i vysokoškolského vzdělání, si myslí, že je jejich vzdělání v jiném oboru či dokonce i titul předurčuje k negativnímu hodnocení jiného, dokonce i lékařského vzdělání, které, mimochodem, málokdo zvládne. Nedá se srovnat s ekonomickým studiem apod.; tím se nechci nikoho dotknout, ale je to fakt.
Já lékařskou vědu uznávám, ale i bylinkářské léčení a to i, myslím, samozřejmě každý rozumný lékař. Vždyť medicína, mimo jiné, vychází z bylinkář. léčení a opírá se o něj. Je však nutné "nevytrhávat" věci z kontextů. Bez urážky chci podotknout, že některé reakce pisatelů v této diskuzi svědčí o jejich malých znalostech o souvislostech některých skutečností o lécích i vzájemném působení jednotlivých látek. Jejich pochybnosti o přivádění vitamínů C do varu apod. mne přivádí k úsměvu. Kdo z nich ví co se při sloučení vit. C a látek z česneku děje, co vzniká, co se zachovává? A jde tady vůbec o vit. C? Já to taky nevím, ale nevylučuji a respektuji tyto pochody. A pozastavení se nad jadýrky a jejich hořkostí? Banalita. Copak chceme jíst bonbóny anebo se léčit? :) Vždyť čínská medicína říká, že nejúčinnější jsou ty nejnechutnější byliny. Jako vyléčená pacientka z rakoviny s metastázemi vím, že jadérka citrus. ovoce obsahují látky, které právě jsou jedny z nejúčinnějších při léčbě mnohých nemocí, jako např. i různých typů rakovin; to platí i o bílé hořké hmotě v kůře jakéhokoliv citrus. ovoce. O zázraku česneku (přírodního antibiotika) se ani nemusím, snad, rozšiřovat. - Proto mi mnohá hodnocení v těchto příspěvcích připadají, s odpuštěním, jako bláboly... :)... mimochodem, věřím, že tento nápoj může organizmu pomoci a ne mu uškodit.

Eva: Dobrý den, reaguji s velkým časovým zpožděním, tedy asi odpověď už nedostanu. Prosím paní Evo, můžete se mi ozvat?? Děkuji!! JK

Jana Svobodová 22. 11. 2014 22:25
František Buchta:Dobrý den pane Buchto, mohl byste dát telefon či adresu na Vámi zmíněnou paní Patočkovou ze Semil? Děkuji Jana Svobodová z Plzně

František Buchta 15. 10. 2014 14:26
Vážení měl jsem dceru,která byla silná astmatička a když šla do školky a potom i do školy na týden maximálně na 3 týdny byl to pro nás zázrak.Vždy chytila silný zánět průdušek.Na tuto nemoc v 70 letech nic jiného nebylo než antibiotiky.Tyto antibiotika dcera užívala měsíc a půl až 2 měsíce.Kolik dní strávila tedy doma?S lékaři jsem se vždy chytil do křížku za řeči,,To přejde v 5 letech,6, v pubertě".Vždy jsem jim řekl že lžou a dcera se té nemoc zbaví až po smrti.Při cestě z Olomouce mně oslovila řádová sestra a doporučila jednu léčitelku ze Semil.Jednou jsem dceru zachraňoval,když měla obličej promodralí,oči vykulený někde do neznáma a ústa moc otevřená.Víte co to je za pohled bezmocnosti vidět tu hrůzu a jako šílenec jsem ji chytil za ramínka a mlátil s ní o polštář s křikem (jméno nebudu uvádět ) jméno prosím Tě promluv několikrát za sebou.Měl jsem štěstí a Bůh při mně stál a ozvalo se lupnutí a dcera začala opět dýchat.Přestal jsem už věřit lékařům.Při následujícím zánětu průdušek s teplotou 41Ce jsem zamotal dceru do deky,položil do Škodovky a jel do Semil sice byla zima a sněhu bylo taky dost.Tam nás vzala paní Patočková a dala jeden pytlík bylin a po cestě jsme koupili ještě jeden na recept u bylinkáře.
Dovedete si představit co sedělo?po prvním čaji po chvilce dcera přestala chrčet až nás to vyděsilo a při poslechu byl dech najednou klidný,ale nevím jak já slyšel buchot srdíčka a tak rychle udělal druhý čaj co nám paní Patočková předepsala.Vše se uklidnilo a dcera klidně spala colou noc jenom mi jsme se báli a chodili se dívat zda ještě žije.Ráno zase dostala jeden čaj a hned další,celkem 3x denně.Třetí den jsem vzal dceru a šel k lékařce aby potvrdila pro školku nebo školu omluvenku.Lékařka nechtěla věřit,že byla tak nemocná a po prohlídce omluvenku napsala.Řekl jsem ji až ji to ještě jednou chytne tak ji i o půl noci zbudím, aby ji prohlídla a jedu zase do Semil k paní Patočkové.Po půl roce se nemoc vrátila a tak jel rychle za lékařkou a ta řekla o jaké nemoc se jedná a jel do Semil s dcerou.Dostala zase recept na 2 čaje a u bylinkáře je koupili.Po třech dnech lékařka nechtěla věřit,že by se tak rychle zbavila tak závažného onemocnění,kde antibiotiky se léčí 2 měsíce.Holce zase napsala omluvenku a od té doby si nepamatuji opakované recidivy.
Prosím Vás čemu mám věřit,chemii moc ne ale bylinkám a plodům naší zimě ano a proč převařit.Paní Patočková vždy říkala dostat do varu,zmírnit vaření a 3-5 minut vařit listoví produkt a plody vařit 10-15 minut,nechat odstát 10-15 minut a potom podávat.Vařením se prý zničí chemie a to co má léčit tam zůstane.
Věřím i v tento produkt a hned si ho taky udělám s vírou aby pomohl na stáří. :-8

František Buchta:

Elixír je skvělá věc, ale ještě doporučuju ozkoušet tinkturu a mít ji od podzimu do jara po ruce recept je tady http://www.nasehobby.cz/aspon-strouzek-denne-cili-... a není to nic těžkého.

:-O Hmmm,já se nechal tímto receptem zlákat loni.Poctivě jsem to pil a vydržel celej měsíc:-((.Poté nula od nuly pošla.Čili na takové super recepty již z vysoka .........:no::no::no::no:

Jiřina::-D Hahahahahahahaha

Moje snacha měla na prsteníčku nárůstek, lékař doporučil operaci s tím, že může dojít ke špatné hybnosti prstu. Po prodělané kůře asi do 10dnů nárůstek zmizel.:-))

kolemjdoucí 12. 2. 2014 22:48
Iva:Takže k tomu odvápnění kostí, to na co se tady lidi ptali. Musíme rozlišovat vliv tohoto receptu na cévy a cevní systém a také srdce protože to spolu úzce souvisí a odvápnění kostí. Já jsem nedávno hledal ,,náhradu,, za jeden ,,potravinový doplněk,, který měl léčit problémy s cévami - aby cévní a žilní systém byl opět zdravý - pružný, - tzn. transportoval krev tak jak je nutné, a také opravoval cévní a žilní stěny-aby se na nich neusazoval tuk, cholesterol, krevní sraženiny a asi aby poškozené cévní stěny nevstřebávaly toxiny, které proudí v krvi, když se jich tělo potřebuje zbavit a odvádí je z těla pryč. Ten přípravek se jmenoval Mobiven a obsahoval-nepochopil jsem proč-oxid titaničitý. To byla látka přídatná a ne účinná. V tom byl problém, protože jsem zjistil, že výrobci Oxid Titaničitý dávají - neuvádějí jaké množství- úplně do všech přípravků na žilní a cévní problémy. No a při svém hledání jsem narazil na informaci, že ta látka účinná co je hlavní účinnou ve všech těch preparátech co jsou na žilní a cévní problémy se nachází právě ve slupkách citrusových plodů-ty právě opravují - regenerují cévní stěny no a ten česnek podle mého názoru ten cévní systém čistí od všech těch špatných věcí které se tady uvádí. Tak že dle mého názoru je lepší udělat si tento léčivý nápoj, který bude bez oxidu titaničitého, který do těla opravdu nepatří. A pokud tady někdo má problém s odvápněním kostí, tak ať jí tvaroh, nebo mák s vitamínem D, který je obsažen rybím tuku a nebo ať chodí více na sluníčko, protože to podporuje přirozenou tvorbu vitamínu D v lidském těle.:-D

kolemjdoucí 12. 2. 2014 22:13
Filip:Tam se mohlo jednat také o toto. Byl případ kdy jedna mladá žena potřebovala brát ATB na nějakou nemoc, tak jí je lékař předepsal a ona je užívala, ale zemřela. Proč? Prý ji ty ATB ,,nezabraly,, protože konzumovala GMO potraviny, o čemž asi nevěděla, a ty u ní způsobili nějakou rezistenci vůči ATB. Psalo se o tom ve VM magazínu. Myslím si, že až pan Babiš zde rozjede výrobu GMO což už má připravené a letos to i odzkoušel s Fi Monsanto, tak se máme, ale opravdu na co těšit. Jinak ještě jedna praktická zkušenost, ATB mi v poslední době nedělali moc dobře a tak jsem přemýšlel co s tím, aby to léčilo, ale nemělo to ty nepříjemné účinky. Tak jsem po dobrých zkušenostech s Ledvinovými kapkami od Grešíka to zkusil a zafungovalo! Ty špatný stavy - malátnost bolení hlavy - někdy pocit na zvacení. No a ještě jedna info. co jsem se dověděl náhodou. Pokud ATB nezaberou nebo nezabírají, tak je dobré k nim brát Koloidní stříbro které prý zvýší jejich účinnost aniž by doktorka musela předepisovat silnější ATB.
Ale radši je lepší vše řešit prevencí - jakkoliv posilovat imunitní systém a ten si s tím už poradí. :-*

Eva:Koloidní stříbro...rozhodně

varilamyskakasicku: Ale vůbec není zač. :-K

Vašku, díky za recept, zkouším již týden,zatím super, přikládám foto:-p;-):yes:

Pelíšek 26. 1. 2014 16:22
Vlastina::-)

bábona:nazatracovat?? Co je to?

Nedojde po této očistě také k odvápnění kostí?

Mnozi z Vas se zde mylne domnivaji ze tu jde o vitamin C z citronu nebo o jine latky ktere se varem znehodnoti, tento zazrak ale ma jedinny cil a tim je odkyseleni tela. Viz: www.celostnimedicina.cz/prekyseleni-organismu-a-zradnost-jeho-jednoduchych-reseni.htm

Eva: To musí zjistit jedině lékař a zajistit vhodnou léčbu, jinak nikdo. pokud vám zjistili alergii, tak musej vědět, na jakou látku jste alergická a pak přijde na řadu extra výroba ATB jen pro Vás, jiná cesta není

spagetka:
Zatím jsem měla alergii na všechna antibiotika která jsem doposud užívala (asi 11)z každé nemoci na kterou by antib. jinak zabrala se bez nich hrabu i dva měsíce:-(
Poraťe prosím.

spagetka:

Eliza: Ano, máte pravdu. Dostali jsme před 2 roky dávivý tzv. černý kašel - doporučuji všem nechat se přeočkovat. Nejen, že jsme bojovali o každé nadechnutí, ale zůstalo mi od té doby na památku astma, dceři stále v krvi tyto bakterie= prostě se jich nezbavila.
Pomáhejme si přírodními přípravky, ale nazatracovat očkování a léky. :-K

Vlastina:

Jarmila:Moc schvaluji

loki: ja si mislyslim tiez ze bez varu by to bolo ucinnejsie, tie vitaminy a ostatne latky sa asi znicia tym varom?

Petr Fulop 16. 7. 2013 13:08
Vážení,nedělejte z toho kovbojku.Každé tělo reaguje jinak,v žadnem případě to neublíží a někomu pomůže.

Iva:Prosím,když mám osteoropozu, tedy úbytek vápníku? Je to tedy vhodné?

Dostal se ke mně recetp velmi podobný podle sester Voršilek
1kc citronů umyjeme v octové vodě a pak i s kůrou nakrájíme a přidáme 20 stroužků rozetřeného česneku. Promícháme a necháme 24 hod. v klidu vyluhovat. Pak přilijeme 1litr vroucí vody a zase necháme 24 hodin luhovat, bez míchání! Pak scedíme přes čisté plátno.
Výluh rozdělíme na 30 dávek a celý měsíc užíváme 1 dávku denně na lačno asi půl hodiny před jídlem.
Možná, že tohle je původní recept, který byl postupně zjednodušen. PrýPomáhá při starých a nehojících se ránách, jako jsou bércové vředy a jiné.
Podstata se mi zdá stejná, jen to luhování je delší. Rány nemám, ale předpokládám, že to je důkladná očistná kůra, kupodivu mi to i chutná :-)

Ja na nic neverim, trpim migrenami,dva dny v tydnu! Po teto kure migreny pryc.....hura!

použiji vodu převařenou, vychladlou, ingredience ponorným mixerem rozmělním, přes dvojitou kázu nechám odkapat, pak opatrně vyždímám a přeliji do uzavíratelné sklenice.Uchovávám v ledničce. Zbylou drť si nabochánkuji lžící do mrazáku, pak vše sesypu do jedné dózičky a použiji na jakékoli maso.
Nespoléhávám se na výrazné antibiotické účinky, ale na odvápnění cév( všichni je máme zavápněné, hlavně lidé s překyseleným žaludkem). Jako antibiotikum používám zásadně tinkturu nebo tbl lichořeřišnice. Jakmile mi nasadí lékařka antibiotika, recept nahradím lichořeřišnicí - a kontrolními odběry jsou bacily prostě pryč. Lékařce se nepřiznám, lékaři mají pochopení jen k chemii, ta ale naše tělo úplně zničí.
Mám to ověřené a ničit si tělo antibiotiky už nehodlám.:yes:

spagetka:
můžete namísto antibiotik zkusit koloidní stříbro např. zn. Antibakterin, podle návodu nebo si tam můžete zavolat, oni vám velice ochotně poradí. Vše je internetu. Taky existuje MMS, smradlavé, ale taky dobré namísto antibiotik. Jedině jestli byste na to nebyl taky alergický. Tak hodně zdraví!

Pavel Smělý 12. 3. 2013 20:05
Někteří z vás si stěžují,že máte zbytečně moc odpadu.Teď jsem to dodělal a odpad byl asi čtvrt litru a tekutiny asi 1,3litru.Nejprve jsem citrony po důkladném umytí nastrouhal i s kůrou na robotu,který má hrubé struhadlo a potom ještě rosekal na kaši v nožové sekačce,tak že vznikla jemná kaše.Do toho jsem lisem na česnek namačkal stroužky česneku a kaši jsem vysypal do již vařící se vody,nechal jsem to přejít varem asi 3minuty.Po zchlazení jsem to propasíroval přez plastové síto s hrubými asi dvumilimetrovými otvory.Důležité je aby síto bylo hodně hrubé a odpad bude minimální.Struktura népoje je asi jako šťáva mrkve z odšťavovače.Kamarád říká,že mu to pomáhá tak uvidíme.

Podle pátera Ferdy se zbavíme jedů v kůře citronu tak, že ho umyjeme v octové vodě.

Katka: Škodlivé určitě ne, jen více hořké.

Rozmixovala jsem citrony i s jáderky, nebude to škodlive ??

Obávám se, že převařením směsi se veškeré účinky zlikvidují - vitamin C zreaguje s vodou a vše zůstane jen na víře pacienta a česneku. Co na to chemici??

Roger.
Dobré informace jsou na webové stránce doktorka cz

p.pepastra@seznam.cz 20. 2. 2013 11:58
Linda:Dobrý den.Píšete že tuto zimu léčeb.postup zopakujete.V loni se Vám vyhla chřipka a letos?
Byl bych rák, kdyby Jste mi napsala jak celá kůra na Vás učinkovaůa.
Děkuji za Vaší zprávu na mail.
S pozdravem p.pepastra@seznam.cz

Boobaak: Tak zelinář fakt nejsem. Mám celkem 2 záhonky. Jeden je 75x100 cm a tam jsou bylinky a druhý je 50x150 cm a tam 5 rajčat.;-)

Taky zkoušíme ,ale mám jen jeden malý český dotaz. To sem vložil nějaký zelinář že jo ?? ;-);-) Hlavně ať jsme zdraví. A to myslím FAKT vážně :-)

www.celostní medicína.czspagetka:DOTAZ NA ODBORNÍKA -
C O T E N V Á P N Í K ,,,
abychom jedno neléčili a druhé nezničili.... lámavé kosti bych nechtěla.

Jak to dělám já 13. 2. 2013 02:43
Doporučuji koupit biocitrony. Tyto umýt toaletním mýdlem a kartáčkem na ruce, pory ve slupce vydrhnout a pod horkou vodou opláchnout. Celé citrony ponořit do studené vody a zahřát k varu a vypnout, takzvaně oblanžirovat, aby všechna případna chemie přešla do vody, protože nikdy nenáme jistotu, zda citrony byly opravdu bio. Pak nakrájím, odstraním jadérka a s česnekem a litrem přvařené vody rozmixuji.Přacedím a získám půl litru tekutiny a šroubací sklenici od okurek vlhké sušiny. Uložím do chladničky a nejprve konzumuji hustou sušinu a to tak, že dám vrchovatou polévkovou lžíci do hrnku vody, zamíchám a vypiju. To je denní dávka. Teprve potom konzumuji tekutinu. Toto množství vyjde asi na 3 týdny.Citrony obsahují kyselinu citrovou, která se v těle účastní Krebsova cyklu, citrátový cyklus metabolismu buněk. Vápník z těla vyvazuje kyselina šťavelová, která je obsažena v reveni. Elixír z česneku má obrovskou sílu a určitě neuškodí.

Jarda Henzl:stačí koupit BIO citrony....

vřele doporučuju, začala jsem tuto kúru hned na začátku ledna s tím, že na začátku února jsem šla na kontrolu - mám autoimunitní hepatitidu - se strachem jak dopadne cholesterol, na který nemohu užívat prášky neb ty ničí játra. A výsledek po třech týdnech užívání - chol. v prosinci 7.89 a nyní 6.2 a ten špatný LDL v prosinci 5.08 a nyní 3.7. Budu v tom pokračovat:-))http://www.toprecepty.cz/recept/23789-citronovo---...

Filip:je tu jeden problém: existujou lidi a já patřím mezi ně, co jsou alergičtí na běžně vyráběná antibitotika.Já mám naštěstí tak schopnou obvoďačku, která to včas poznala. Musejí mi vždy na každou nemoc, kdy musím mít Antib.,vyrobit extra v laborce léky. Teď jsem se třeba léčila ze zápalu plic, dr. mi dodala ihned i přes víkend vhodné léky. :yes::yes::yes::yes:

Eliza:dobrý večer, docela vás chápu. Jak ale budete reagovat na to když vám napíši, že kamarád který odvezl svojí dceru k lékařce na Vinohrady, ta jí předepsala antibiotika on je koupil v noční lékárně a po příjezdu domů jí dal jednu tabletu a šel spát.
Pro jistotu nechal všude dveře otevřené kdyby něco během noci chtěla.
Bylo jí 18 let !!! Ráno se rodiče probudili a jdou se podívat jak je na tom jejich dcera ?!? NAŠLI JÍ STUDENOU ! ! ! (na ty ATB byla TOTIŽ alergická a pitva prokázala, že se v noci udusila) !!!!!! OČEKÁVÁM VAŠI ODPOVĚĎ - Děkuji Filip

To je skvělé!
Přeji hodně štěstí.

Za moderními léky stojí léta výzkumů a usilovné práce celých odborných týmů. Měli by nám je snad rozdávat zdarma, nebo jak? Až antibiotika zachrání život vašemu dítěti, budete na "farmaceutický průmysl" nahlížet jinak. V tu chvíli byste dali cokoli i svůj život a budete (jako já) děkovat osudu, že se to nestalo v první polovině minulého století (což není tak dlouho). Stejně je to s očkováním. Kdyby tato léčiva nebyla vynalezena a široce dostupná, třetina z nás tu už nebude. I přes existenci česneku a citrónu. Nakonec dřív bylo všechno "bio" a jaký byl průměrný věk? A dětská úmrtnost? Nebuďme nevděční...

pepazuldepa:

Paul Sulc:

Farmaceutickej průmysl nepotřebuje vyrábět něco, co se nedá patentovat, tudíž se na to nedají použít patentová práva a tím pádem nasadit vysoká cena. To je přece jasné, jenom děti si mohou myslet, že nám hodní výrobci léků chtějí dobře.. oni chtějí dobře, ale své kapse..
Myslíš, že z prodeje česnekové medicíny by zbohatli?? Určujícím faktorem všeho, co se vyrábí není tvoje zdraví, ale zisk..

Někteří již pochopili, že se o své zdraví musí postarat sami. Bohužel zbytek tohoto českého stáda ovcí věří raději felčarům s diplomy a firmám, co vyrábějí jedy a nechávají si jejich legalitu potvrzovat ministerstvem zdravotnictví... a na to potřebují hodně peněz... česnek by jim k ničemu nebyl... A propos, byls někdy na pijavice? kdyby ses trochu zajímal, a nenechal se oblbovat televizí a Mladou Frontou, nepsal bys takové kraviny.

Pokud neumřete mlád - budete také jednou dědek,či baba. To, že nemáte úctu ke starým lidem ani k receptům, které jsou prověřeny letitou zkušeností našich předků, vás vůbec nešlechtí.Bůh nám dal svobodnou vůli v tom, že je na rozhodnutí každého jedince zda chce dělat co je dobré, nebo co je špatné. Také se potom bude každý sám za sebe před naším stvořitelem zodpovídat ze svých skutků.
Farmaceutický průmysl neustále balancuje na hraně dobra a zla, protože vždy vyhrává touha po pěnězích a s doktory to není o moc lepší - nepotřebují mít prázdné ordinace, netouží nemít práci. Potřebují peníze a líbí se jim, že jsou vysoce oceňováni.
Podívejte se bo Bible - Jakub 1:5-8 " Jestliže tedy někomu z vás chybí moudrost, ať stále prosí Boha, neboť všem dává štědře a bez kárání; a bude mu dána.  Ať však stále prosí ve víře a vůbec nepochybuje, neboť ten, kdo pochybuje, je jako mořská vlna hnaná a rozfoukaná větrem.  Ať ten člověk vskutku nepředpokládá, že něco od Jehovy obdrží;  je [to] nerozhodný muž, nestálý na všech svých cestách."

Jarda Henzl 28. 1. 2013 15:06
Jen je problém, jak z citronové kůry odstranit konzervační látky proti plísním (bifenyly, difenyly). Nejsou ve vodě rozpustné a jsou to hrozné jedy. Zkusit aspoň mechanické omytí vlažnou vodou a pak důkladné opakované otření hadrem namočeným ve vysokoprocentním alkoholu. Bohužel to tu lahůdku dost prodraží. J.Henzl

Vše jsem vyrobil dle návodu a poctivě využíval. Ani to se mnou nehlo. Už to nikdy dělat nebudu. Brrrrr.www.toprecepty.cz

Dušan:Dělám to jako vy. Přivedu to do varu a hned to stáhnu. Špatně jsem se před tím vyjádřil. Také si myslím, že tento recept je hlavně na pročištění tepen od cholestoru, také na prevenci a odolnosti těla proti nemocem. To vezme nějaký čas. Ne okamžitá léčba. Na to zkusit lékárnu.

tato léčba určitě neuškodí, už jsem ji vyzkoušela taky a již třetí týden marodím se silným zánětem průdušek a né se toho zbavit.Jak říkám, neuškodí, ale taky mi moc nepomohla.www.toprecepty.cz

Roger:Tento recept používáme já s manželkou a je to opravdu super.Ale to se nevaří,jenom přivede do varu a hned se vypne!!!Nechá vychladnout a sleje do lahve.
:-p:-8

Jana Remkova: Všude samej "Já";-( a smysl zděleného, co chce vlastně pisatelka říct, se kamsi vytrácí!:-//

Od koho je tento recept originálně? Brát to jen jednou za rok na jeden měsíc, tak to se mě nezdá. Beru to už přes půl roku a můj cholestorol je dole a cítím se velice dobře a chřipku jsem taky nedostal. Určitě to má i jiné kladné účinky. Zázvor není špatná myšlenka. Myslím si, citron a česnek neuškodí v jakékoliv přípravě. Topinky zapijeme čajem s citrónem. Žaludek si to přebere. Dělám si tento roztok tady v Americe s americkým česnekem a funguje to taky. Věřím, že český česnek má páru. Tím převařením to něco ztratí ale zase ne příliš moc. Alespoň se to lepší pije. Ta počáteční hořkost hned přejde. Zkusím to teď se zázvorem.

Rokytenka:Jak je uvedeno v receptu - opakovat 1x ročně. ;-):yes:

Rokytenka 18. 1. 2013 20:35
:-) Tak jsme tu super kůru užívali s manželem 2x s přestávkou:-D:-*SJak se má pokračovat dál?:-?:-?

Je vidět, že jste v životě ještě nic neprožil!!! tak sem nelezte a neotravujte lidem život!!! Zalezte hlavou do díry a tam zůstaňte!!!
My ostatní to vyzkoušíme, protože nějaké problémy máme a třeba bohužel sportovat nemůžem třeba jako já, protože mi to zdravotní stav nedovoluje! A hlavně toto není žádná chemie:-!

Je to super:-D

no-name:Vážený pane, možná jsem toho za život naběhal daleko víc než vy. Ale když se mi na rukou začaly dělat tukové nádory, že jsem už nenarovnal prsty, tak jsem to vyzkoušel a po třech týdnech se nádory vstřebaly a já mohu opět prsty narovnat, tak na tom něco bude. Co si dále o tom myslíte je mi fuk, mě to neublížilo a pomohlo...;)

Lidi vážně naletí na každou hloupost. Jedinou výhodou tohohle zázraku je to, že neublíží. Každopádně kdybyste místo spoléhání na zázračné patoky raději rozhýbali své špeky...

pekná somarina-podla mna-ked sa citrón prevarí-odstrání sa vitamín C už pri 40 stupnoch-a cesnak je tiež najlepší-najzdravší surový-takže surové potraviny zdravie-varené shit....len tolko....:no:

Uvařila jsem - ochutnala a je to děsně hořkýýýýýýýýýýýý:-O
No, ale co bych pro zdraví neudělala, že? Takže zítra ráno první štamprličku a uvidíme:-K
DÍKY ZA RECEPT :-K:-K:-K

Prosím muzu to dat i dětem 3 a 7let? A když mám nízký tlak nemůže mi to uškodit?děkuji za odpověď

Tématické fráze:
česnek s citronem očistná kůra, citron s česnekem, česnek a citron očistná kůra, citronovo česnekový elixír, páter ferda česnek a citron, česnekovo citronový elixír, česnekový elixír, citronovo-česnekový zázrak, česnek a citron jako lek, česnekový nápoj, česnek s citronem, česnekový sirup, citronovocesnekovy zazrak, česnekovo-citrónový zázrak, česnekový čaj, česneková kůra, česneková tinktura s citronem, citron a česnek, česnek a citron, citrónovo česneková kúra

Suroviny:
citron, česnek český, voda

Přidat fotografie receptu